052-500-5850

התקשרו עכשיו

שליחויות לעורכי דין

נדמה כי תפקידם של עורכי הדין נמצאים רק בתוך כותלי בית המשפט, אך למעשה מדובר על עבודת ניירת רבה שאותה מבצע עורך הדין בשעות שאינו נמצא בבית המשפט. בתי הדין והגורמים הרלוונטים העוסקים בתחום המשפט מחייבים את הצדדים לעמוד בלוח זמנים מאוד הדוק, המסמכים נדרשים בחתימות שונות והעברה לבית הדין. בכל מקרה של איחור או החמצה של שליחת המסמכים לגורמים הרלוונטים הנפגע הוא שמו הטוב של עורך הדין וכמובן מי שהוא מייצג. במקרים כאלה, שליחויות לעורכי דין עשויות להקל עליכם משמעותית.

להזמנת שליחויות לעורכי דין חייגו

052-5005850

שליחויות לעורכי דין

מי אנחנו?

  • משרדינו מעניק שירותים משפטיים למשרדי עו"ד רו"ח חברות ופרטיים מעל 15 שנה. המשרד מורכב מצוות חזק אורגני קבוע ויעיל במיוחד לאור הניסיון שצבר עם הזמן.
  • אנו נבצע עבורכם כל פעולה משפטית בכל נקודה בארץ, החל ממסירה ואיסוף חומר בין משרדים, הגשות ופעולות בכל הרשויות השונות וכלה במסירות משפטיות מלאות הכוללות תצהיר מאומת ע"י עו"ד כל זאת תוך תשומת לב על סבלנות אכפתיות ופרטים קטנים ככל הנדרש.

מהן שליחויות לעורכי דין?

שליחויות לעורכי דין הינן שליחויות לבית הדין, למשרדי הממשלה ולכל הגורמים הרלוונטים אשר צריכים לקבל את המסמכים או לחתום עליהם כדי שניתן יהיה להמשיך בתהליך הייצוג. שליחויות לעורכי דין מוכרות בתור מסירה אישית /המצאה משפטית, מסמכים אשר חייבים להגיע אל הנמען בין אם מדובר בנתבע ובין אם מדובר בגורם אחר. ברוב המקרים, המסמכים צריכים להיחתם על ידי הנמען על מנת שניתן יהיה להמשיך בהליך המשפטי. היתרון של מסירה משפטית היא שאינה גורעת מזמנו של עורך הדין, חברת השליחויות המשפטיות מגיעה אל הנמען במידת הצורך עד שלושה ביקורים בהתאם לתקנות הקבועות בחוק.

כמו כן, במקרה וכתובתו של הנמען אינה ידועה, ניתן לבצע איתור מקצועי, השירות ניתן על ידי גורמים מוסמכים וחוקרים פרטיים אשר זהו תחום התמחותם על הנמען לחתום על קבלת המסמכים אולם אין הוא מחויב לעשות זאת. במידה והוא מסרב לחתום או לקבל יש לציין זאת בתצהיר המוסר בצירוף חתימה של עורך דין המאמת את הצהרתו של המוסר. נציין כי הליך ביצוע מסירה נכון הינו קריטי ונועד בסופו של דבר לאבטח את המסירה שתבוצע כדין ולמנוע טענה של אי קבלת המסירה

סוגי שליחויות לעורכי דין

ישנם סוגים שונים של שליחויות לעורכי דין מכיוון שכל מקרה דורש מאיתנו דבר שונה, לפניכם סוגי שליחויות נפוצות:

  1. מסירה משפטית או מסירה אישית מסירה משפטית היא כפי שציינו, מסמך אשר חייבת להגיע לנמען ובסיומה ידרש אישור מסירה ותצהיר מוסר,

  2. מסירה חד כיוונית שאינה נדרשת לחזור אל השולח, או לחילופין מסירה משפטית אשר צריכה להיחתם על ידי הנמען ולחזור אל עורך הדין.

  3. העברת חומר לבית המשפט/בתי הדין עורכי דין נמצאים במגע תמידי מול בית המשפט, לצורך פתיחת תיקים, המצאת עותקים כרוכים ועוד. השירות הניתן הוא העברת המסמכים אל בית המשפט.

  4. שירות משלוחים זמין הזמן הוא פרמטר הכרחי כאן, ולכן השליחויות מבוצעות מהיום למחר ואף מהיום להיום לפי דרישת הלקוח עם עדכונים שוטפים כל העת

משרדים

משרדי ממשלה בתי משפט חברות ממשלתיות הגשות פתיחות תיקים צילומים הפקדות ועוד

להזמנת משלוחים

להזמנת שליחויות דרך מערכת ההזמנות המקוונת שלנו.
לחצו כאן

מסירות אישיות
(בתי משפט והוצאה לפועל)

מסירות אישיות כדין עד שלושה ביקורים. כולל אישור מסירה ותצהיר מוסר מאומת על ידי עורך דין מטעמנו (ישלחו צילומים מהשטח, במידת האפשר והצורך).
.

להזמנת משלוחים

להזמנת שליחויות דרך מערכת ההזמנות המקוונת שלנו.
לחצו כאן

איתורים

שירות איתורי חייבים (התחייבות לכתובת נכונה)

להזמנת משלוחים

להזמנת שליחויות דרך מערכת ההזמנות המקוונת שלנו.
לחצו כאן

אפוסטיל

טיפול בקבלת אישור אפוסטיל במשרד החוץ לכל סוגי התעודות כמו כן טיפול באפוסטיל בבתי משפט

אפוסטיל

למידע נוסף על אפשרויות האפוסטיל.
לחצו כאן

תיקי מקרקעין
ברשות המקרקעין

מחלקה מיוחדת לטיפול בתיקי מקרקעין סבוכים ומעוכבים ע"י צוות בכיר ומומחה בתחום לקידום וייעול התהליך הבירוקרטי המורכב

להזמנת משלוחים

להזמנת שליחויות דרך מערכת ההזמנות המקוונת שלנו.
לחצו כאן

מה מספרים הלקוחות שלנו?

כעו"ד אתם זקוקים לשליח מקצועי אמין אחראי ומהיר שיטפל עבורכם בבירוקרטיה כזה שמגדיל ראש ומבין מה הוא עושה כשאתם פונים לשליח בוטיק וותיק אתם בראש שקט. אל תתנו רק למחיר להכריע את הכף.

לאחר כניסתה של מערכת נט המשפט נדיר שיש צורך במסמכי מקור ולכן עו"ד מטבריה יכול למסור בבאר שבע במחיר מופחת מהמחיר בעידן הקודם היות והחומר יכול להתקבל ולהישלח במייל ואין צורך בהגעה פיזית למשרד העו"ד השולח.

תוכן עניינים

פתחו שיחה
1
הי איך נוכל לעזור לך?
מרכז הפניות שלום ברזני
הי
איך אפשר לעזור לך?