052-500-5850

התקשרו עכשיו

אפוסטיל – איך זה עובד?

אפוסטיל זהו שמה הרשמי של תעודה לפי אמנה“, כאשר בעצם אמנת האפוסטיל מהווה אמנה בינלאומית שנחתמה בשנת 1961 בהאג. במסגרת אמנה זו, נקבע כי על מנת שמסמכים ציבוריים שונים יקבלו תוקף במדינות זרות, יהיה צורך באישור ממוסד שיש לו תוקף באותה המדינה. כמו כן, חשוב מאוד לציין כי על מנת שאותם אישורים ותעודות שונות יהיו בעלות תוקף, יש צורך באישור מטעמו של נוטריון מוסמך, אם כי חשוב לציין שאישור מטעם נוטריון אינו מספיק בפני עצמו, אלא שיש צורך לעבור תהליך בירוקרטי שמונה מספר שלבים לשם כך.

אז איך אפוסטיל עובד, מהו המחיר של השגת אישור זה ומה עוד תצטרכו לדעת על כך? בכתבה זו תוכלו למצוא את כל התשובות.

קבלת אפוסטיל מי רשאי לכך?

לפני שנדבר על אפוסטיל מחיר, חשוב קודם לכן להבין מי רשאי בכלל לקבל אישור זה. למעשה, על מנת ליהנות מזכאות לאפוסטיל, חשוב תחילה לוודא כי כל המסמכים הרלוונטיים מאושרים על ידי נוטריון. לאחר מכן, ניתן לקבל אפוסטיל מטעם פקיד שהוסמך להנפיק חותמת, אם כי חשוב מאוד לציין שאישור מטעם נוטריון אינו מהווה אפוסטיל שכן, מדובר על שני דברים שונים לגמרי על אף שהם חלק מאותו התחום. אולם, המסמכים החיוניים עליהם תרצו לקבל אפוסטיל יצטרכו לקבל אישור טעמו של נוטריון בשלב הראשוני. יתר על כן, כדאי לציין כי הפקידים שיעניקו לכם את האישורים הרלוונטיים עשויים להשתנות בהתאם לסוג המסמך שכן, כל מסמך משתייך למשרד ממשלתי אחר. בדרך כלל, יהיה צורך באפוסטיל עבור אשרות עבודה, אישורי לימודים וכן גם תעודות נישואין, כאשר מחיר אגרת אפוסטיל לרוב יעמוד על סביבות ה– 35 שקלים.

חשוב לבצע בדיקות מקדימות

בעוד כי אמנת האג אכן סייעה באופן חסר תקדים בכל הנוגע לקיצור תהליכים להשגת תוקף על אישורים שונים עבור מדינות זרות, חשוב מאוד לציין כי עדיין מדובר על נושא שטומן בתוכו הליכים בירוקרטיים מורכבים מאין כל שיעור. על כן, חשוב מאוד לבצע את כל הבדיקות המקדימות שיוכלו לסייע לכם להבין בדיוק לאן תצטרכו לגשת על מנת לקבל את האפוסטיל המתאים עבור האישור שבידיכם, כך שתוכלו להקל על התהליך שתעברו באופן משמעותי.

נחדד ונאמר שחשוב לבחור נוטריון מוסמך ומקצועי שיסייע לכם באישור המסמך, כאשר תמיד יהיה מומלץ לערוך סקר שוק מעמיק ולחפש אחר ביקורות והמלצות ברחבי האינטרנט כדי להגיע אל הבחירה הנכונה עבורכם.

לסיכום

כאשר אתם מבקשים להציג במדינה מסוימת תעודה ציבורית שמקורה הוא במדינה אחרת, חתימת אפוסטיל עשויה להקל על התהליך שלכם באופן משמעותי ובכך בעצם לחסוך לכם מספר שלבים מייגעים, זאת בזכות הליך שהוסדר עוד בשנת 1961 במסגרת אמנת האג. בזכות האפוסטיל לא תצטרכו עוד לאמת את התעודה הציבורית שלכם מול הרשות האחראית באופן בלעדי על ההנפקה, לא יהיה עוד צורך באימות חתימת אותה רשות במשרד החוץ וכמו כן לא תצטרכו לאמת אותה במשרדי החוץ של המדינה בה תבקשו להגיש את המסמך כך שמדובר על אישור יעיל וחשוב לכל דבר ועניין.

הצוות שלנו ישמח לסייע לכם במהירות ובמקצועיות בכל הנוגע לשליחויות אפוסטיל מקצועיות ומהירות, שיורידו מכם הרבה מאד התעסקות ויאפשרו לכם להמשיך בסדר היום שלכם.

ניתן לפנות אלינו דרך הנייד: 0525005850 או בשליחת הודעת ווצאפ ונענה מיד.

פתחו שיחה
1
הי איך נוכל לעזור לך?
מרכז הפניות שלום ברזני
הי
איך אפשר לעזור לך?