052-500-5850

התקשרו עכשיו

אפוסטיל המדריך המלא

בגדול, אפוסטיל היא חתימה אשר מעניקה תוקף למסמכים ציבוריים במדינות זרות. חותמת אפוסטיל הוא השלב האחרון לאימות החתימה וגם המורכב ביותר. לעיתים נדרש גם לתרגם את המסמכים באמצעות נוטריון, לקבל אישור מבית המשפט עבור החתימה של הנוטריון. מכיוון שמדובר בשירות מורכב ומייגע אשר מצריך קביעת תורים וסחבת ארוכה לעיתים מעל חודש שלם מומלץ לפנות לגורם מקצועי אשר ילווה אתכם בתהליך. לפני שנסביר לכם על השירות אותו אנו מציעים חשוב לדעת מהי חתימת אפוסטיל, מתי אנחנו נדרשים בחתימה כזאת ולמה כדאי לכם לפנות לגורם מקצועי לביצוע התהליך.

להזמנת שליח משרד החוץ אפוסטיל

 

 

מי אנחנו?

  • משרדינו מעניק שירותים משפטיים למשרדי עו”ד רו”ח חברות ופרטיים מעל 15 שנה. המשרד מורכב מצוות חזק אורגני קבוע ויעיל במיוחד לאור הניסיון שצבר עם הזמן.
  • אנו נבצע עבורכם כל פעולה משפטית בכל נקודה בארץ, החל ממסירה ואיסוף חומר בין משרדים, הגשות ופעולות בכל הרשויות השונות וכלה במסירות משפטיות מלאות הכוללות תצהיר מאומת ע”י עו”ד כל זאת תוך תשומת לב על סבלנות אכפתיות ופרטים קטנים ככל הנדרש.

מהי חתימת אפוסטיל?

אפוסטיל היא חתימה בינלאומית אשר שייכת לכל המדינות החברות בהאג (החל מ-1,961). על פי אמנת האג נקבע כי ישנם מסמכים ציבוריים אשר יכולים לקבל תוקף במדינות החברות בהאג רק כאשר המסמכים מקבלים חתימת אפוסטיל. אישור נוטריון לבדו אינו מספיק עבור אותם מסמכים, ובשביל להעניק תוקף לאותם מסמכים במדינות זרות יש לעבור הליך בירוקרטי ארוך ומייגע. בכדי להשיג חותמת אפוסטיל יש לבצע הליך אימות מקדים של המסמך מול מנפיק התעודה ולאחר מכן במשרד החוץ שימו לב, חותמת אפוסטיל יכולה להיות מבוצעת רק תחת מדינות החברות באמנת האג. 

מתי צריך חותמת אפוסטיל?

חותמת אפוסטיל נדרשת כאשר קיים צורך להוכיח אמיתות של מסמך מסוים לכל צורך, החל מתעודת השכלה מטעם משרד החינוך ועד תעודות נישואין/גירושין מטעם משרד הדתות. כמו כן, קיימות תעודות שונות מטעם משרד הבריאות, שירות צבאי, היעדר עבר פלילי, תעודות מקצוע ועוד אשר נדרשות לאימות באמצעות חתימת אפוסטיל. את מרבית האישורים נדרש לאמת בהליך מקדים במקום בו הונפקה התעודה לפני ההגעה למשרד החוץ. חשוב לציין, עבור כל תעודה שמבוקשת עבורה חותמת אפוסטיל החברה באמנת האג אנחנו נדרשים לשלם אגרה של 35 ש”ח עבור משרד החוץ.  בלינק המצורף כאן תוכלו לשלם לתשלום האגרה לחצו כאן

מהו שירות חתימת אפוסטיל?

מדינות החברות באמנת האג אלו הן מדינות שחברו יחד והסכימו על אותם תנאים, כאשר אנחנו נדרשים לאשר תעודה שהוצאנו במדינת ישראל, ולאשר אותה כתעודה אותנטית, אנחנו נדרשים לעבור סדרה של פעולות כדי לאשר את התעודה, לעיתים יש לתרגם את המסמך באמצעות נוטריון ולבסוף לקבל חותמת אפוסטיל כדי שהתעודה תהיה בעלת תוקף במדינה בה הלקוח נדרש לה. השירות הניתן מטעמנו הוא הגעה לבית הלקוח לצורך איסוף התעודה, אנו מגיעים למשרד הרלוונטי ועוברים את הבירוקרטיה עבורכם עד לקבלת חותמת אפוסטיל. לאחר מכן, המסמך מגיע עד לבית הלקוח לאחר שהוא חתום ומאושר בחתימת אפוסטיל.

פתחו שיחה
1
הי איך נוכל לעזור לך?
מרכז הפניות שלום ברזני
הי
איך אפשר לעזור לך?