052-500-5850

התקשרו עכשיו

אפוסטיל משרד החוץ – תעודת נישואין

חותמת אפוסטיל משרד החוץ מהי בדיוק, ואיך ניתן להשיג אותה?

יש בידכם תעודת נישואין מקורית, ומסיבות כאלה ואחרות התבקשתם לאשר אותה ולהחתים אותה בחותמת אפוסטיל על ידי משרד החוץ. בתחושה הראשונה יכול להיות שלא תבינו כיצד איך להתחיל ומה לעשות, למרבה השמחה, הגעתם למקום הנכון, וכבר נרחיב איך ניגשים לעניין.

בואו נדבר בקצרה על תפקידו של משרד החוץ והצורך באימות מקדים

ראשית צריך לומר שתפקידו של משרד החוץ הוא לאמת תעודות ציבוריות שהונפקו בתחומי מדינת ישראל. על מנת שמשרד החוץ יוכל לאשר את התעודה שברשותכם, יש צורך באימות מקדים, טרם ההגעה למשרד החוץ. אימות מקדים משמעותו קבלת חתימה של מורשה חתימה מטעם משרד החוץ. אותו מורשה חתימה מאשר שהתעודה שברשותכם אותנטית ולא מזויפת, לאחר שקיבלתם אימות מקדים, ניתן להמשיך לשלב הבא שהוא קבלת חותמת אפוסטיל ממשרד החוץ.

אפוסטיל משרד החוץ תעודת נישואין במגזרים השונים

רגע לפי שנמשיך בהסבר על אופן קבלת חותמת אפוסטיל ממשרד החוץ, חשוב להדגיש כי קיימים ארבעה מגזרים שונים: המגזר היהודי, המגזר הערבי, המגזר הדרוזי והמגזר הנוצרי. לכל מגזר יש משרד דתות משלו ומורשה חתימה ספציפי עבורו. עליכם לפנות אל הגורם הרלוונטי, על מנת לקבל אימות מקדים. בהמשך המאמר נפרט את מיקומם של ארבעת המגזרים המאושרים עי משרד החוץ, לצורך אימות מקדים בטרם הגעתכם למשרד החוץ.

זימון תור למשרד החוץ איך זה עובד?

נכון למועד סיום כתיבת שורות אלו, הדרך לקבל חותמת אפוסטיל היא באמצעות זימון תור מראש דרך אפליקצית my visit. התהליך פשוט יחסית נכנסים לאפליקציה, בוחרים במשרד החוץ ומזמנים תור לחטיבה הקונסולרית. בהגיעכם למשרד החוץ יש להציג למאבטח את האישור על זימון התור באפליקצייה.

הכירו את הנהלים החדשים עבור אימות מקדים למגזר יהודי

הנוהל החדש של משרד החוץ קובע: במקרה בו אתם זקוקים לאימות מקדים במשרד הדתות עבור המגזר היהודי, מומלץ יהיה להגיע לרבנות בעיר מגוריכם ולבקש אימות מקדים, על מנת שתוכלו להגיע למשרד החוץ בירושלים כאשר חצי מההליך מאחוריכם. זוהי בשורה חדשה וטובה, שכן היא חוסכת זמן וטרחה. כעת לא חייבים לבצע אימות מקדים רק בירושלים.

לנוחיותכם, הכתובות של משרדי הדתות השונים:

יהודים: משרד לשירותי דת, כתובת: רחהחבצלת 12, ירושלים. או לחילופין בעיר או אזור מגוריכם

מוסלמים: הנהלת בתי הדין השרעיים בירושלים, כתובת: רחהלל 37 בנין בית אגרון קומה 3, ירושלים.

נוצרים: שלוחת משרד הפנים לעדות הנוצריות, כתובת: רחכנפי נשרים 15 בניין התאומים, ירושלים.

דרוזים: חתימה של בית הדין הדתי הדרוזי, כתובת: רחשלום הגליל 1, עכו.

אגרת אפוסטיל במשרד החוץ מי צריך לשלם וכמה זה עולה?

לצורך קבלת חותמת אפוסטיל משרד החוץ יש צורך לרוב בתשלום אגרה, למעט מדינות אשר נמצאות מחוץ לאמנת האג. לפני הגעתכם למשרד החוץ מומלץ לשלם את האגרה דרך שרת התשלומים במשרד החוץ שעלותה היא 38 שקלים עבור כל מסמך שברצונכם לאמת. בשום מקרה אין דרך לקבל חותמת אפוסטיל משרד החוץ ללא תשלום אגרה. המלצתי היא לשלם מראש לחסוך זמן יקר. חשוב לציין שכרגע אין צורך בתשלום אגרה למשרד המאמת אימות מקדים, לדוגמא משרד הדתות.

כמה זמן לוקח כל ההליך?

הנסיעות והעמידה בפקקים בירושלים לאור הבניה והתפתחות התשתיות בעיר, הינם ארוכים ואף בלתי נסבלים. יצויין כי משרד החוץ והמשרדים השונים שוכנים בלב ליבה הפועם של ירושלים, אך מיותר לציין את זמני הנסיעות הארוכים בתוך העיר וההמתנות במשרדים השונים. על מנת לסבר את האוזן, בחלק מהמקרים אנו נוכחים לגלות שזמן ההמתנה במשרד החוץ הוא בין שעה לשעתיים, שכן ישנה המתנה גם ברחבה החיצונית של משרד החוץ וגם בפנים. לסיכומו של דברעד שלא יוסדרו כלל התשתיות בעיר, קחו בחשבון הפסד של יום עבודה מלא לכל הפחות, וזאת עוד לפני שדיברנו על חנייה שכמעט ובלתי אפשרי למצוא באיזור.

הזמן שלי יקר ואני לא יכול לבזבז אותו מה ניתן לעשות?

הפתרון הנכון הטוב והמקצועי ביותר אשר מוצע כיום בשוק הוא להשתמש בשליח אשר עיסוקו הוא החתמת מסמכים במשרד החוץ ובמשרדים השונים. פניה לשירות כזה תחסוך לכם זמן וכסף רב, שכן המקצועיות והמהירות של השליח תאפשר לכם להמשיך לשבת בשלווה ולעסוק במה שאתם צריכים מבלי לבזבז אנרגיות על בירוקרטיות מסובכות. באפשרותכם להזמין דרכינו שליח בצורה דסקרטית במהירות וביעלות. צוות השליחים שלנו אשר עוסק מזה שנים ארוכות במתן שירותי אפוסטיל ידאג לכם לחותמת אפוסטיל משרד החוץ בקלות וביעילות.

התקשרו עכשיו וקבלו מענה ושירות מקצועי אמין ומהיר במיוחד

052-5005850 שלום ברזני – שליחויות משפטיות

פתחו שיחה
1
הי איך נוכל לעזור לך?
מרכז הפניות שלום ברזני
הי
איך אפשר לעזור לך?