אפוסטיל תעודת לידה

אפוסטיל משרד החוץ – תעודת לידה


זקוקים לאפוסטיל ממשרד החוץ על תעודת לידה? קבלו מדריך קצר שיעזור לכם להבין טוב יותר את התהליך.
הסבר כללי על אפוסטיל
אפוסטיל הוא אישור רשמי שמאמת את חתימתו ותוקפו של מסמך ציבורי לצורך הכרה בינלאומית. אישור אפוסטיל נדרש כאשר יש צורך להשתמש במסמך ממדינה אחת במדינה אחרת, החתומה על אמנת האג. תעודת לידה היא אחד המסמכים הנפוצים ביותר הנדרשים לאישור אפוסטיל, במיוחד לצורך קבלת אזרחו, נישואין, הגירה, לימודים או עבודה בחו”ל.
הבדלים בקבלת אפוסטיל ממשרד החוץ עבור מדינות החברות באמנת האג ומדינות שלא חברות באמנת האג
מדינות החברות באמנת האג מכירות באפוסטיל המונפק על ידי משרד החוץ של המדינה המנפיקה את המסמך. אם המסמך מיועד למדינה שאינה חברה באמנת האג, יש צורך בתהליך מורכב יותר הכולל אימות על ידי נוטריון ואישור הנוטריון בבית משפט ולאחר מכן אימות המסמך בשגרירות הרלווונטית.
תשלום אגרת משרד החוץ
כאשר המסמך מיועד למדינה החברה באמנת האג, יש צורך בתשלום אגרה. אם המדינה אינה חברה באמנת האג, אין צורך בתשלום אגרה, והמסמך לא יכיל את המילה “אפוסטיל”.
תהליך קבלת אפוסטיל במקרה שהמדינה אינה חברה באמנת האג
במקרה זה, יש לאשר את המסמך בחותמת נוטריון, לאחר מכן לגשת לבית המשפט לקבל אישור, ולבסוף לאשר את המסמך במשרד החוץ. הליך זה פטור מתשלום בבית המשפט ובמשרד החוץ. גם אם המסמך ציבורי, יש לבצע את התהליך כולו.
הבדלים בין אפוסטיל בית המשפט לאפוסטיל משרד החוץ
תפקידו של בית המשפט הוא לאשר את חתימת הנוטריון על המסמך. תפקידו של משרד החוץ הוא לאשר תעודות ציבוריות, כולל את מורשה החתימה מטעם בית המשפט.
חשיבות התשלום מראש
חשוב לשלם את האגרה מראש, להדפיס את האישור ולשמור עותק דיגיטלי בנייד או במחשב. ניתן לשלם את האגרה בקישור הבא: לינק לתשלום אגרה. לא ינתן שירות ללא הצגת אישור תשלום.
הנפקת תעודות שונות
• אישורים ממשרד הפנים: ניתן להנפיק דיגיטלית וחלק גם דו לשוני או בפנייה פיזית.
• תעודת מידע פלילי: מוזמנת דרך אתר המשטרה ונשלחת לשגרירות הרלוונטית.
• תעודת בגרות: מוזמנת דרך בית הספר ממשרד החינוך.
• תעודת נישואין: מנפיקים דרך המועצה הדתית בעיר הנישואין.
• תעודת גירושין: מנפיקים דרך בית הדין הרבני.
• צווי ירושה וצווי קיום צוואה: מנפיקים דרך רשם הירושות או בתי המשפט.
• אישורי מיסים: דרך רשות המיסים.
• נסח חברה ותעודת התאגדות: דרך אתר רשם החברות.
אישור מקדים למשרד החוץ
במקרה של תעודת לידה ניתן לגשת ישירות למשרד החוץ ואין צורך באימות מקדים כמו כן במידה והתעודה שברשותכם הונפקה באופן דיגיטלי דרך הזדהות ממשלתית (והנה טיפ למי שלא ידע) או שנשלחה למייל. ניתן להדפיס אותה ולגשת למשרד החוץ ללא צורך באימות מקדים.
הזמנת תור למשרד החוץ
כדי לקבל שירות במשרד החוץ יש להזמין תור מראש דרך אפליקציית MyVisit. שימו לב כי לא ניתן לקבל שירות ללא תור כמו כן זמני ההמתנה זמני ההמתנה ארוכים מאוד ולכן מומלץ לפנות לשירותים פרטיים כגון שלום ברזני, אשר יכול לספק אישורי אפוסטיל תוך ימים בודדים. טלפון: 052-500-58-50.
דרכי הגעה למשרד החוץ
משרד החוץ נמצא ברחוב יצחק רבין 9, ירושלים. זמני השירות הם ימים א’-ד’ בין 09:00 ל-12:30.
סיכום
אצלנו במשרד, השירות תמיד מגיע עם חיוך! אנחנו כאן כדי לספק לכם את כל מה שאתם צריכים בשביל אישורי אפוסטיל. מה אנחנו מציעים? הנה רשימה קצרה:
הנפקת תעודות: אנחנו נדאג להנפיק עבורכם תעודות מהמשרדים השונים – משרד הפנים, משרד החינוך, וכו’.
אימות מקדים: יש תעודות שדורשות אימות מקדים? אין בעיה! נבצע את האימות הדרוש במשרדים השונים, כך שלא תצטרכו לדאוג לשום דבר.
חותמת אפוסטיל: נטפל בקבלת חותמת האפוסטיל במשרד החוץ וגם בבית המשפט אם צריך.
טיפול בשגרירויות: יש לכם צורך בהגשת מסמכים לשגרירויות שונות? אנחנו כאן כדי לטפל גם בזה.
סריקה ושינוע בינלאומי: נבצע סריקה של המסמכים אחרי הטיפול בהם ונשלח אותם לכל מקום בעולם.
מחלקה ספציפית לנוטריונים: יש לנו מחלקה מיוחדת עם נוטריונים ותיקים שיבצעו עבורכם תרגומים באיכות גבוהה ואישורים נוטריוניים למגוון שפות.
השירות שלנו מציע חיסכון בזמן, מקצועיות ודיסקרטיות. תנו למקצוענים לעבוד בשבילכם – זה שווה כל שקל. שמחנו להיות לכם לעזר ומאחלים לכם הצלחה רבה בתהליך!
צרו קשר עכשיו, תנו לנו לדאוג לכל השאר!

בהצלחה בתהליך, ואם אתם מרגישים קצת מבולבלים, זה בסדר ותמיד תוכלו לפנות אלינו ונסייע לכם!
0525005850 שלום ברזני

לקוחות ממליצים

אחרי שיחות עם כמה חברות שליחויות בחרתי בשלום ברזני ומזל שכך! היה מאוד נעים ומקצועי וענה על כל מה ששאלתי, והשליח הגיע לקחת את המסמכים עוד באותו היום מהבית. כשבמשרד החוץ הייתה בעיה עם אחד המסמכים, שלום דיבר עם כל מי שיכל ועשה נסיעות ברחבי ירושלים עד שהכל הסתדר באותו היום.
Shiri Krut-Rom
שלום ביצע עבורי מספר רב של מסירות משפטיות. בכל הפעמים המסירות בוצעו במהירות מירבית.. באחריות רבה וברצינות כמתבקש מעבודה מסוג זה. את התצהירים ואישורי המסירה קיבלתי עוד באותו יום ( מקסימום יום למחרת..) מאוד ממליצה על השרות של שלום ברזני!
Sara Berman
שלום ברזני, קודם כל תודה לך! כמו כן, תודה גם לאשר, שותפך האלוף! אני ממליץ על שניהם מכל הלב ובכנות רבה. שני מקצוענים שעובדים הכי מהר וביעילות הכי גבוהה שיש. לא מבזבזים זמן, יצירתיים, הוגנים והגונים! זמינים, אדיבים ופשוט 100%, אין מה להוסיף. תודה לכם!
Gilad Pasternak

מאמרים אחרונים

אפוסטיל נוטריון

מחפשים נוטריון? לא יודעים מה נכון עבורכם? כתבה בשיתוף עו”ד ונוטריון מיכל סיני הנה כמה…

חותמת אפוסטיל משרד החוץ

חותמת אפוסטיל ממשרד החוץ: למי זה נחוץ? חותמת אפוסטיל ממשרד החוץ היא חותמת המאשרת את…

אפוסטיל על תעודות ממרשם האוכלוסין​

זקוקים לאישור אפסוטיל על תעודות ממרשם האוכלוסין הנה כמה דברים שיהפכו את התהליך שלכם לקל…

מי אנחנו

משרדינו מעניק שירותים משפטיים למשרדי עו”ד רו”ח חברות ופרטיים מעל 15 שנה. המשרד מורכב מצוות חזק אורגני קבוע ויעיל במיוחד לאור הניסיון שצבר עם הזמן.

אנו נבצע עבורכם כל פעולה משפטית בכל נקודה בארץ, החל ממסירה ואיסוף חומר בין משרדים, הגשות ופעולות בכל הרשויות השונות וכלה במסירות משפטיות מלאות הכוללות תצהיר מאומת ע”י עו”ד כל זאת תוך תשומת לב על סבלנות אכפתיות ופרטים קטנים ככל הנדרש.

צרו קשר
דילוג לתוכן