052-500-5850

התקשרו עכשיו

שליחויות משפטיות חכמות

שליחויות משפטיות מהספה בסלון

בעידן של היום, לא חייבים לצאת מהבית בשביל להתעסק עם שליחויות משפטיות, בטח לא כשיש שירות כזה שמקל על חייהם של ההמונים. אבל לפני הכל כשמדברים על שליחויות משפטיות חכמות, צריכים להבין קודם את המערכת שעומדת מאחוריהם. אז בקצרה נספר לכם שבשנת 2016 נכנסה לעבודה מערכת חכמה ששמה נט המשפט“.

מה זה נט המשפט ולמה חשוב להכיר אותה?

מערכת נט המשפט בעצם באה ואומרת לעוד שמעכשיו כל ההתעסקויות המשפטיות הולכות להיות הרבה יותר קלות, נגישות, נוח, חכמות ולא מוגבלות בזמן. על מנת להסביר זאת בצורה הטובה ביותר, נלך רגע קצת קצת אחורה ונבין מה עבד בתחום זה עד לשנת 2016 ומה קרה החל משנת 2016? כמו כן נבין איך השינויים באים לטובתנו?

שנת 2016 – תחילת עידן נט המשפט

עד שנת 2016 הדרך להגיש כתב תביעה ו/או הגנה ו/או בקשות מסוגים שונים כמו הודעות צד שלישי וכו‘, היו יכולות להיקלט כמעט אך ורק באמצעות הגעה פיזית לבית המשפט. הגשת הבקשות השונות הייתה יכולה להתבצע באמצעות עורך הדין בעצמו או לחילופין על ידי מי מטעמו. המערכת הייתה כבדה ומסורבלת, המחשבים היו נופלים ולקח לא מעט זמן עד אשר ניתנו החלטות. כמעט כל דבר היה צריך להגיש בעותק פיזי כרוך ועותק פתוח לסריקה.

זמני המתנה ארוכים ובזבוז זמן כדי לקבלת החלטה בתיק

במקרים רבים היינו עדים לכך שעורכי הדין היו נשארים וממתינים בכותלי בית המשפט עד לקבלת החלטת השופט, שכן כאשר דברים דחופים, לא היה מנוס, אלא לנקוט בדרך של המתנה מורטת עצבים. יתרה מכך, חשוב לציין שמזכירויות בתי המשפט מוגבלות בזמן, מה שאומר ששעות קבלת הקהל הם בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 8:30-13:30, דבר אשר היה מייצר לחץ וצורך לעמוד במרחב הזמן המאפשר את הגשת כתבי בית הדין.

מה השתנה החל משנת 2016 כאשר נכנסה לתוקף מערכת נט המשפט, ואיך זה קשור לשליחויות משפטיות בקשר ישיר?

מאז החלה לפעול מערכת נט המשפט קיבלו עורכי הדין כרטיסים חכמים באמצעותם ניתן היה להגיש חומרים דרך המערכת המקוונת, זאת אומרת שאין יותר צורך לגשת לבית המשפט או להגיש את החומר בצורה פיזית. הדבר היה כמעט מיותר לחלוטין וחסך המון זמן כסף ומשאבים שהופנו לטובת פעולות אחרות. בנוסף, הצורך בחומר מקורי כבר כמעט שאינו קיים, דבר מדהים נוסף הוא שכאשר עורך דין אינו מוגבל בזמן, תעמוד לרשותו היכולת להגיש בקשה בשעה 11:00 בלילה מהבית או מהמשרד ולקבל החלטה לעיתים כעבור מספר דקות! דבר אשר לא היה קורה לעולם לפני מערכת נט המשפט. אם כן, אנחנו מבינים שהצורך בחומרים מקוריים כבר כמעט ואינו קיים והתייתר כמעט לחלוטין.

מכאן נסללה הדרך להעביר בקשות בקלות ובמהירות דרך המייל / וואטסאפ או אמצעי דיגיטלי אחר. לצורך הדוגמא, עורך דין אשר נמצא בטבריה ורוצה לבצע מסירה בירושלים לא צריך יותר לשלוח שליח מטבריה, ויכול לחפש שליח משפטי בירושלים, לשלוח לו את החומרים במייל ולבקש ממנו לבצע מסירה, ובכך גם עורך דין וגם השליח מרוויחים, ונוצר מצב של win-win.

אם כן, ולסיכום, הרעיון של שליחות משפטית חכמה בעקבות כניסתה לפעולה של מערכת נט המשפט‘, עוזר גם לעורך הדין וגם לשליחים להתמודד בקלות וביעילות במסירות אישיות רחוקות.

היות והצוות שלנו קיים בפריסה רחבה בכל חלקי הארץ, הוא ערוך ומוכן לתת שירות ברמה גבוהה.

היות והשינוע מתבצע באמצעות המערכת הדיגיטלית, זמני המסירה מתקצרים יחד עם אישורי המסירה והתצהירים המופקים על ידי השליח יכולים להישלח בקובץ pdf הנשלח בסיום הביצוע. כל מה שנותר לשולח הוא להגיש דרך המערכת המקוונת את אישור המסירה ואת התצהיר שקיבל.

מה שחוסך המון זמן, כסף איבוד ימי עבודה וטלטלות בדרכים, שכן לעיתים בית המשפט אשר בו מתבצע ההלי, אינו נמצא בקרבת אזור מגוריו של התובע.

איך אנחנו הופכים את התהליך לקל ,מהיר ומדויק לפי הכללים?

צוות השליחים המקצועי שלנו פועל מעל 16 שנה בתחום, ויודע לבצע בדייקנות וביעילות מסירות משפטיות חכמות. אנו מקבלים את החומרים מלקוחותינו דרך המייל והוואטסאפ בעיקר, ויודעים לנתב את השליחות המדוברת דרך השליח המקצועי שלנו, שנמצא באותו אזור. הרווח הוא המהירות העלות הנמוכה יחסית וסיום פעולה במהירות.

לפרטים נוספים אודות מסירה חכמה, בקלות ובמהירות, ניתן לפנות אלינו ישירות לטלפון שמספרו 052-5005850. תוכלו להנות ממענה מהיר גם באמצעות הוואטסאפ. נשמח לעמוד לרשותכם עם שירות עוצמתי, חד ומהיר לפתרון הבעיה.

פתחו שיחה
1
הי איך נוכל לעזור לך?
מרכז הפניות שלום ברזני
הי
איך אפשר לעזור לך?