תקנון

תקנון שלום ברזני אפוסטיל משרד החוץ שליחויות משפטיות

תקנון

ברוכים הבאים לאתר www.shalom-barazani.co.il (“האתר“) תנאי שימוש אלה (“התקנון“) מגדירים את הכללים וההנחיות לשימוש באתר השימוש באתר מהווה הסכמה לתנאים המפורטים להלן שימוש באתר האתר מיועד למתן שירותי אפוסטיל משרד החוץ ושליחויות משפטיות השימוש באתר מותר אך ורק למטרות חוקיות ובהתאם לתקנון זה.

זכויות וחובות המשתמשים המשתמשים מתחייבים להשתמש באתר בהתאם לכל דין ובהתאם לתקנון זה. המשתמשים מתחייבים שלא להעלות או לשדר לאתר כל תוכן פוגעני, בלתי חוקי, או כזה המפר זכויות של צד שלישי. המשתמשים אינם רשאים לעשות שימוש מסחרי בתכנים באתר ללא אישור מראש ובכתב מבעלי האתר.

זכויות וחובות בעלי האתר

בעלי האתר רשאים לשנות, לעדכן או להסיר תכנים מהאתר בכל עת ולפי שיקול דעתם הבלעדי. בעלי האתר אינם נושאים באחריות לכל נזק או הפסד שייגרם כתוצאה משימוש באתר או מהסתמכות על תכניו. בעלי האתר שומרים לעצמם את הזכות לחסום גישה לאתר למשתמשים המפרים את תנאי השימוש.

הגבלת אחריות

האתר מסופק כמות שהוא (“As Is”) וללא כל אחריות מכל סוג שהיא. בעלי האתר אינם אחראים לכל נזק ישיר או עקיף, מקרי או תוצאתי, שנגרם כתוצאה מהשימוש באתר.

שינויים בתקנון

בעלי האתר שומרים לעצמם את הזכות לשנות את התקנון בכל עת כל שינוי יחול מיידית עם פרסומו באתר.

קניין רוחני

כל הזכויות על תכני האתר שמורות לבעלי האתר. אין לשכפל, להפיץ, לשדר או לפרסם בכל דרך שהיא תכנים מהאתר ללא אישור מראש ובכתב מבעלי האתר.

מחירים והצעות מחיר

אנו עשויים לשנות את המחירים מעת לעת בהתאם ולא רק למצב במשק. בכל מקרה של סתירה, מה שיקבע היא הצעת המחיר שתישלח במייל או בווצאפ ללקוח והוא אישר אותה. המחירים המצוינים הם לפני מעמ ואינם כוללים אגרות וצילומים. במקרה של צילומים במכונת צילום אשר אינה מנפיקה חשבונית לא תינתן חשבונית מטעמנו בגין מזומן שהוכנס למכונה עבור צילומים, שכן זוהי עזרה ללקוח בלבד ולא חלק מהשירות.

יצירת קשר לשאלות או בירורים בנוגע לתקנון זה,

אנא פנו אלינו במייל: office@shalom-barazani.co.il

או בטלפון: 052-5005850

תאריך עדכון אחרון: 21 יולי 2024

מי אנחנו

משרדינו מעניק שירותים משפטיים למשרדי עו”ד רו”ח חברות ופרטיים מעל 15 שנה. המשרד מורכב מצוות חזק אורגני קבוע ויעיל במיוחד לאור הניסיון שצבר עם הזמן.

אנו נבצע עבורכם כל פעולה משפטית בכל נקודה בארץ, החל ממסירה ואיסוף חומר בין משרדים, הגשות ופעולות בכל הרשויות השונות וכלה במסירות משפטיות מלאות הכוללות תצהיר מאומת ע”י עו”ד כל זאת תוך תשומת לב על סבלנות אכפתיות ופרטים קטנים ככל הנדרש.

צרו קשר
דילוג לתוכן