אפוסטיל משרד החוץ – תמצית רישום

אפוסטיל משרד החוץ – תמצית רישום רגילה/מורחבת מה ההבדלים בניהם?

הסבר כללי על אפוסטיל

אפוסטיל הוא אישור המאמת את תוקפו של מסמך ציבורי לצורך הכרה בינלאומית. תמצית רישום היא מסמך המנופק לצורך שימוש במדינה אחרת, כגון לצורך תביעות משפטיות, קבלת אזרחות או רישומים רשמיים נוספים.

מה תמצית מרשם כוללת? זה כמו תעודת זהות מפורטת עם כל המידע החשוב עליכם! אז מה יש בפנים?

  • מספר תעודת זהות: המספר הייחודי שלכם.

  • שם מלא: כל השמות שלכם במלוא הדרם.

  • שמות ההורים: כי איך אפשר בלי?

  • תאריך ומקום לידה: איפה ומתי נולדתם.

  • תאריך עליה: אם עליתם לישראל, זה פה.

  • אזרחות: מאיזה מדינות אתם אזרחים.

  • מצב משפחתי: פנויים או תפוסים?

  • כתובת (מען): איפה אתם גרים.

אבל רגע, יש גם תמצית מרשם מורחבת! אז מה יש שם?

  • שמות קודמים: אם אי פעם שיניתם את שמכם.

  • פרטי ילדים: שמות ופרטים של הילדים שלכם.

  • פרטי בני זוג והורים: כל הפרטים על המשפחה הקרובה.

  • כתובות קודמות: איפה גרתם בעבר.

  • תאריך נישואים, גירושים או התאלמנות: כל התאריכים החשובים האלו.

  • דת ולאום: ההשתייכות הדתית והלאומית שלכם.

הבדלים בקבלת אפוסטיל ממשרד החוץ עבור מדינות החברות באמנת האג ומדינות שלא חברות באמנת האג

מדינות החברות באמנת האג מכירות באפוסטיל המונפק על ידי משרד החוץ. אם המדינה אינה חברה באמנה, יש צורך בתהליך אימות נוסף דרך נוטריון ובית משפט.

תשלום אגרת משרד החוץ

במדינות החברות באמנת האג נדרשת תשלום אגרה עבור אפוסטיל. אם המדינה אינה חברה באמנה, אין צורך בתשלום האגרה, והמסמך לא יכיל את המילה אפוסטילנרחיב על כך בהמשך.

תהליך קבלת אפוסטיל במקרה שהמדינה אינה חברה באמנת האג

אה, המדינה שלך לא חברה באמנת האג? אין בעיה, יש לנו גם לזה פתרון! פשוט צריך לעבור דרך כמה תחנות בדרך.

  1. חותמת נוטריון: קודם כל, תיקחו את המסמך שלכם למי שיודע לעשות חותמות מגניבות, הידוע גם כנוטריון. הוא יאשר שהמסמך שלכם אמיתי כמו השוקולד בשוקולד מילקה.

  2. בית המשפט: אחרי שקיבלתם את החותמת הנוצצת מהנוטריון, צריך לעבור בבית המשפט. כן, זה אולי נשמע מפחיד, אבל תזכרו שזה רק עוד שלב בתהליך. בית המשפט יבדוק שהנוטריון לא חתם סתם על נייר טואלט.

  3. משרד החוץ: אחרי שבית המשפט נתן את אישורו, המסמך שלכם מוכן לעבור את השלב הסופי במשרד החוץ. הם יחתמו ויאשרו שהמסמך שלכם מוכן לנסוע לחול ולהתקבל שם בכבוד.

נשמע מסובך? זה באמת קצת כמו מסע מכשולים, אבל זה מה שצריך לעשות אם המדינה שלך לא חתומה על אמנת האג. והחדשות הטובות? כל התהליך הזה הוא פטור מתשלום נוסף בבית המשפט ובמשרד החוץ. כן, סוף סוף משהו בחינם!

אגב, אם יש לכם תעודה דולשונית או באנגלית, ייתכן שזה מספיק במדינת היעד ואין צורך לעבור בבית המשפט. פשוט תלכו ישירות למשרד החוץ ושם יחתמו לכם על המסמך, רק שלא יחתמו עליו באפוסטיל“, אלא פשוט באישור רגיל.

הבדלים בין אפוסטיל בית המשפט לאפוסטיל משרד החוץ

בית המשפט מאשר את חתימת הנוטריון על המסמך, ואילו משרד החוץ מאשר תעודות ציבוריות ואת מורשה החתימה מטעם בית המשפט.

חשיבות התשלום מראש

חשוב לשלם את האגרה מראש, לשמור עותק מודפס ודיגיטלי של האישור. ניתן לשלם את האגרה בקישור הבא: לינק לתשלום אגרה. חשוב מאוד להגיע עם עותק של התשלום דיגיטלי או מודפס, לא ניתן לקבל שירות ללא הצגה של אישור התשלום.

הנפקת תעודות שונות

תמצית רישום: ניתן להנפיק דרך משרד הפנים בפנייה פיזית או דיגיטלית המלצתנו היא לבדוק מראש את האמור. בדרך כלל תעודה הנשלחת למייל קבילה ומאושרת לאפוסטיל במשרד החוץ.

  •  

אישור מקדים למשרד החוץ

לאחר קבלת תמצית רישום, אין צורך לאשר אותה באימות מקדים במשרד הפנים. אך תעודות נוספות עשויות לדרוש אימות מקדים אנא שימו לכך לב.

הזמנת תור למשרד החוץ

כדי לקבל שירות במשרד החוץ, יש להזמין תור מראש דרך אפליקציית MyVisit. זמני ההמתנה ארוכים, ולכן מומלץ לפנות לשירותים פרטיים ומקצועיים כמו של שלום ברזני. טלפון: 052-500-58-50. היות וגם ברחבת משרד החוץ תדרשו להמתין לכן הצטיידו בהתאם למזג האוויר.

דרכי הגעה למשרד החוץ

משרד החוץ נמצא ברחוב יצחק רבין 9, ירושלים. זמני השירות וקבלת קהל במשרד החוץ הם בימים א‘-דבין 09:00 ל-12:30.

סיכום

אצלנו במשרד, השירות תמיד מגיע עם חיוך! אנחנו כאן כדי לספק לכם את כל מה שאתם צריכים בשביל אישורי אפוסטיל. מה אנחנו מציעים? הנה רשימה קצרה:

  1. הנפקת תעודות: אנחנו נדאג להנפיק עבורכם תעודות מהמשרדים השונים – משרד הפנים, משרד החינוך, וכו‘.

  2. אימות מקדים: יש תעודות שדורשות אימות מקדים? אין בעיה! נבצע את האימות הדרוש במשרדים השונים, כך שלא תצטרכו לדאוג לשום דבר.

  3. חותמת אפוסטיל: נטפל בקבלת חותמת האפוסטיל במשרד החוץ וגם בבית המשפט אם צריך.

  4. טיפול בשגרירויות: יש לכם צורך בהגשת מסמכים לשגרירויות שונות? אנחנו כאן כדי לטפל גם בזה.

  5. סריקה ושינוע בינלאומי: נבצע סריקה של המסמכים אחרי הטיפול בהם ונשלח אותם לכל מקום בעולם.

  6. מחלקה ספציפית לנוטריונים: יש לנו מחלקה מיוחדת עם נוטריונים ותיקים שיבצעו עבורכם תרגומים באיכות גבוהה ואישורים נוטריוניים למגוון שפות.

השירות שלנו מציע חיסכון בזמן, מקצועיות ודיסקרטיות. תנו למקצוענים לעבוד בשבילכם – זה שווה כל שקל. שמחנו להיות לכם לעזר ומאחלים לכם הצלחה רבה בתהליך!

צרו קשר עכשיו, תנו לנו לדאוג לכל השאר!

בהצלחה בתהליך, ואם אתם מרגישים שהלכתם לאיבוד, תמיד תוכלו לפנות אלינו ונסייע לכם 0525005850

צפו - הדרך הקלה לאפוסטיל

אפוסטיל משרד החוץאימות מסמכים במשרד החוץ​אפוסטיל נוטריון​אפוסטיל על תעודות

נגן וידאו

שירותים שאנו מציעים

אימות מסמכים במשרד החוץ

כל אדם המעוניין להשתמש במסמך רשמי ישראלי מחוץ לגבולות המדינה עשוי להצטרך אפוסטיל. לדוגמה, אם אתם מתכננים להינשא בחו"ל, לעבוד, ללמוד

קרא עוד

אפוסטיל משרד החוץ

בגדול, אפוסטיל היא חתימה אשר מעניקה תוקף למסמכים ציבוריים במדינות זרות. חותמת אפוסטיל הוא השלב האחרון לאימות החתימה

קרא עוד

אפוסטיל נוטריון

למעשה לאמת את המסמך הרשמי שיוצא ע''י גורם ציבורי במדינת ישראל, ואילו אפוסטיל בית משפט תפקדיו לוודא שאותו נוטריון שחתם על אותו מסמך אותנטי

קרא עוד

אגרת אפוסטיל

אם אי פעם הייתם צריכים להגיש מסמך רשמי לשימוש בחו“ל, סביר להניח שנתקלתם במונח “אפוסטיל“. אפוסטיל היא חותמת או תווית המאשרת את אותנטיות המסמך לשימוש במדינות החברות באמנת ההאג

קרא עוד

חותמת אפוסטיל ממשרד החוץ

חותמת אפוסטיל ממשרד החוץ היא חותמת המאשרת את אמינות מסמכים ציבוריים לשימוש במדינות זרות, והיא נדרשת במגוון רחב של מקרים. הנה הסבר קצר מי זקוק לחותמת אפוסטיל משרד החוץ ולמה

קרא עוד

אפוסטיל על תעודות ממרשם האוכלוסין

סופו של דבר, תהליך האפוסטיל מספק פתרון חשוב לאימות מסמכים לשימוש בינלאומי, מה שמאפשר לאזרחים ולתושבים להשתמש במסמכים רשמיים במדינות אחרות בקלות וביעילות.

קרא עוד

לקוחות ממליצים

אחרי שיחות עם חברות שליחויות בחרתי בשלום ברזני ומזל שכך! היה מאוד נעים ומקצועי וענה על כל מה ששאלתי, והשליח הגיע לקחת את המסמכים באותו היום מהבית. כשבמשרד החוץ הייתה בעיה עם אחד המסמכים, שלום דיבר עם כל מי שיכל ועשה נסיעות ברחבי ירושלים עד שהכל הסתדר.
Shiri Krut-Rom
שלום ביצע עבורי מספר רב של מסירות משפטיות. בכל הפעמים המסירות בוצעו במהירות מירבית.. באחריות רבה וברצינות כמתבקש מעבודה מסוג זה. את התצהירים ואישורי המסירה קיבלתי עוד באותו יום ( מקסימום יום למחרת..) מאוד ממליצה על השרות של שלום ברזני!
Sara Berman
שלום ברזני, קודם כל תודה לך! כמו כן, תודה גם לאשר, שותפך האלוף! אני ממליץ על שניהם מכל הלב ובכנות רבה. שני מקצוענים שעובדים הכי מהר וביעילות הכי גבוהה שיש. לא מבזבזים זמן, יצירתיים, הוגנים והגונים! זמינים, אדיבים ופשוט 100%, אין מה להוסיף. תודה לכם!
Gilad Pasternak

מאמרים אחרונים

אפוסטיל נוטריון

מחפשים נוטריון? לא יודעים מה נכון עבורכם? כתבה בשיתוף עו”ד ונוטריון מיכל סיני הנה כמה…

חותמת אפוסטיל משרד החוץ

חותמת אפוסטיל ממשרד החוץ: למי זה נחוץ? חותמת אפוסטיל ממשרד החוץ היא חותמת המאשרת את…

אפוסטיל על תעודות ממרשם האוכלוסין​

זקוקים לאישור אפסוטיל על תעודות ממרשם האוכלוסין הנה כמה דברים שיהפכו את התהליך שלכם לקל…

מי אנחנו

משרדינו מעניק שירותים משפטיים למשרדי עו”ד רו”ח חברות ופרטיים מעל 15 שנה. המשרד מורכב מצוות חזק אורגני קבוע ויעיל במיוחד לאור הניסיון שצבר עם הזמן.

אנו נבצע עבורכם כל פעולה משפטית בכל נקודה בארץ, החל ממסירה ואיסוף חומר בין משרדים, הגשות ופעולות בכל הרשויות השונות וכלה במסירות משפטיות מלאות הכוללות תצהיר מאומת ע”י עו”ד כל זאת תוך תשומת לב על סבלנות אכפתיות ופרטים קטנים ככל הנדרש.

צרו קשר
דילוג לתוכן