אפוסטיל תעודת פטירה

אפוסטיל משרד החוץ – תעודת פטירה

זקוקים לאפוסטיל על תעודת פטירה? לא ברור לכם איך צריך להתקדם? הנה הסבר קצר על התהליך כולו.

הסבר כללי על אפוסטיל

אפוסטיל הוא אישור המנופק על ידי משרד החוץ כדי לאמת את תוקפו של מסמך ציבורי. תעודת פטירה נדרשת לאישור אפוסטיל לצורך שימוש במדינה אחרת, כגון לצורך תביעות ירושה, סידורי קבורה או מסמכים נוספים הקשורים לפטירה. לאחר שתקבלו ‘’חותמת אפוסטיל’’ המסמך יהיה מאושר בכל המדינות החברות באמנת האג.

ההבדלים בקבלת אפוסטיל ממשרד החוץ עבור מדינות החברות באמנת האג ומדינות שלא חברות באמנת האג

במדינות החברות באמנת האג, המסמך מקבל ‘’אישור אפוסטיל’’ ממשרד החוץ. אם המדינה אינה חברה באמנה, יש צורך באימות נוסף באמצעות נוטריון בית משפט ומשרד החוץ.

תשלום עבור אגרת משרד החוץ האם זה חובה?

מדינות החברות באמנת האג דורשות תשלום אגרה לאפוסטיל. מדינות שאינן חברות באמנה פטורות מתשלום האגרה והמסמך לא יכיל את המילה אפוסטיל“.

תהליך קבלת אפוסטיל במקרה שהמדינה אינה חברה באמנת האג

יש לאמת את המסמך בחותמת נוטריון, לאחר מכן לאשר אותו בבית המשפט, ולבסוף לאשר אותו במשרד החוץ. תהליך זה פטור מתשלום נוסף בבית המשפט ובמשרד החוץ.

הבדלים בין אפוסטיל בית המשפט לאפוסטיל משרד החוץ

תפקיד בית המשפט הוא לאשר את חתימת הנוטריון. משרד החוץ מאשר תעודות ציבוריות ואת מורשה החתימה מטעם בית המשפט.

חשיבות התשלום מראש

חשוב לשלם את האגרה מראש, להדפיס את האישור ולשמור עותק דיגיטלי בנייד או במחשב. ניתן לשלם את האגרה בקישור הבא: לינק לתשלום אגרה. לא ינתן שירות ללא הצגת אישור תשלום.

הנפקת תעודות שונות

תעודת פטירה: מנפיקה רשות האוכלוסין וההגירה, ניתן לבדוק האם אפשר להנפיקה באופן מקוון או בפנייה פיזית. תעודה ממשרד הפנים שנשלחה באופן דיגיטלי היא כמו תעודה מקורית וניתן לקבל עליה אפוסטיל.

  •  

אישור מקדים למשרד החוץ האם נדרש כאן?

לאחר קבלת תעודת הפטירה, אין צורך לאשר אותה באימות מקדים וניתן לגשת ישירות למשרד החוץ לצורך קבלת אישור אפוסטיל. שימו לב כי תעודות אחרות יכולות להידרש לאימות מקדים.

הזמנת תור למשרד החוץ

כדי לקבל שירות במשרד החוץ יש להזמין תור מראש דרך אפליקציית MyVisit. שימו לב כי לא ניתן לקבל שירות ללא תור כמו כן זמני ההמתנה ארוכים מאוד ולכן מומלץ לפנות לשירותים פרטיים כגון שלום ברזני, אשר יכול לספק אישורי אפוסטיל תוך ימים בודדים לחסוך זמן ותקלות אשר נובעות מחוסר ידע. טלפון: 052-500-58-50.

דרכי הגעה למשרד החוץ

משרד החוץ ממוקם ברחוב יצחק רבין 9, ירושלים. שעות הפעילות הן ימים א‘-דבין 09:00 ל-12:30. יש חניון במתחם הסינימה סיטי בתשלום או בתחבורה ציבורית. שימו לב שגם מחוץ למשרד יש תור אנא הצטיידו בהתאם.

סיכום

משרדו של שלום ברזני מספק שירותים מקיפים להנפקת אישורי אפוסטיל, כולל הנפקת תעודות מהמשרדים השונים, אימות מקדים הדרוש בחלק מהמקרים, טיפול בחותמת אפוסטיל במשרד החוץ ובבית המשפט, טיפול בשגרירויות השונות, סריקה של המסכים אחרי הטיפול בהם ושינוע בינלאומי. לשירותכם מחלקה עם נוטריונים אשר יבצעו עבורכם גם תרגומים ואישורים נוטריוניים למגוון שפות, השירות שלנו מציע חיסכון בזמן מקצועיות ודיסקרטיות. שמחנו להיות לכם לעזר ומאחלים לכם הצלחה רבה בתהלי.

זכרו במידה ויש לכם שאלות אל תהססו לפנות אלינו. 0525005850

לקוחות ממליצים

אחרי שיחות עם כמה חברות שליחויות בחרתי בשלום ברזני ומזל שכך! היה מאוד נעים ומקצועי וענה על כל מה ששאלתי, והשליח הגיע לקחת את המסמכים עוד באותו היום מהבית. כשבמשרד החוץ הייתה בעיה עם אחד המסמכים, שלום דיבר עם כל מי שיכל ועשה נסיעות ברחבי ירושלים עד שהכל הסתדר באותו היום.
Shiri Krut-Rom
שלום ביצע עבורי מספר רב של מסירות משפטיות. בכל הפעמים המסירות בוצעו במהירות מירבית.. באחריות רבה וברצינות כמתבקש מעבודה מסוג זה. את התצהירים ואישורי המסירה קיבלתי עוד באותו יום ( מקסימום יום למחרת..) מאוד ממליצה על השרות של שלום ברזני!
Sara Berman
שלום ברזני, קודם כל תודה לך! כמו כן, תודה גם לאשר, שותפך האלוף! אני ממליץ על שניהם מכל הלב ובכנות רבה. שני מקצוענים שעובדים הכי מהר וביעילות הכי גבוהה שיש. לא מבזבזים זמן, יצירתיים, הוגנים והגונים! זמינים, אדיבים ופשוט 100%, אין מה להוסיף. תודה לכם!
Gilad Pasternak

מאמרים אחרונים

אפוסטיל נוטריון

מחפשים נוטריון? לא יודעים מה נכון עבורכם? כתבה בשיתוף עו”ד ונוטריון מיכל סיני הנה כמה…

חותמת אפוסטיל משרד החוץ

חותמת אפוסטיל ממשרד החוץ: למי זה נחוץ? חותמת אפוסטיל ממשרד החוץ היא חותמת המאשרת את…

אפוסטיל על תעודות ממרשם האוכלוסין​

זקוקים לאישור אפסוטיל על תעודות ממרשם האוכלוסין הנה כמה דברים שיהפכו את התהליך שלכם לקל…

מי אנחנו

משרדינו מעניק שירותים משפטיים למשרדי עו”ד רו”ח חברות ופרטיים מעל 15 שנה. המשרד מורכב מצוות חזק אורגני קבוע ויעיל במיוחד לאור הניסיון שצבר עם הזמן.

אנו נבצע עבורכם כל פעולה משפטית בכל נקודה בארץ, החל ממסירה ואיסוף חומר בין משרדים, הגשות ופעולות בכל הרשויות השונות וכלה במסירות משפטיות מלאות הכוללות תצהיר מאומת ע”י עו”ד כל זאת תוך תשומת לב על סבלנות אכפתיות ופרטים קטנים ככל הנדרש.

צרו קשר
דילוג לתוכן