052-500-5850

התקשרו עכשיו

אפוסטיל משרד החוץ פטור מתור

פטור מתור עבור אפוסטיל משרד החוץ כך תקצרו משמעותית את זמן ההמתנה שלכם (עד ליום אחד!)

זמני המתנה בלתי נסבלים הפכו להיות המציאות של חיינו, בטח ובטח כשמדובר במשרדים ממשלתיים וציבוריים. במאמר הזה תוכלו לראות שהמצב הבלתי נסבל הזה לא חייב להיות המצב שלכם, אז איפה החיוך שלכם?

זמני המתנה שלא נגמרים במשרד החוץ? לא עוד!

את המאמר הזה נפתח באופן ישיר במתיחת ביקורת (איך לא) על התורים הארוכים והבלתי נגמרים במשרד החוץ. רבות דובר על זמני ההמתנה שלעיתים עוברים את טווח 40 היום, אין ספק שמדובר במצב לא תקין כלל וכלל, וזאת מבלי להזכיר במילה את השביתות היזומות שנוקט בהן משרד החוץ פעם בפעם. כידוע לכולם הדברים הללו פוגעים באופן ישיר באזרח הקטן, אשר כל חטאו הוא בקשת שירות פשוט מהמדינה בה הוא חי. אך כיון שמטרת המאמר הזה היא לעסוק במציאת פתרונות, נעבור לעסוק בדרכים יעילות ומוכחות לקיצור זמני ההמתנה המתישים.

לפני הכל למה בכלל צריך חותמת אפוסטיל משרד החוץ?

חשוב לדעת, הגורם היחיד שמוסמך לאשר מסמכים ציבוריים במדינת ישראל הוא משרד החוץ. בעצם כמעט כל תעודה אשר הונפקה על ידי גורם רשמי במדינת ישראל מחויבת בחותמת אפוסטיל משרד החוץ. היות ובשורה התחתונה הכול מתנקז למשרד אחד ומאות תעודות נחתמות בכל יום. ומהסיבה הזאת זמני ההמתנה ארוכים בצורה בלתי רגילה. מדינת ישראל חברה באמנת האג, באותה אמנה חברות גם רוב המדינות בעולם אשר חברו יחד על מנת לקבל זו מזו אישורים אשר יהפכו לאישורים בינלאומיים בעת הצורך. נצא מתוך הבנה שאפוסטיל פירושו אישור בינלאומי התקף למדינות החברות בו, בלי שנקבל אסמכתא התעודה שברשותכם לא תהיה תקפה במדינות החברות באמנת האג (שם בעצם חברות רוב מדינות העולם).

הכירו את התעודות הניתנות לאישור אפוסטיל במשרד החוץ

תעודות ממשרד הפנים: בין היתר תעודות לידה/פטירה, תעודות שינוי שם, תמצית רישום רגילה/ מרחבת משרד.

תעודות ממשרד הדתות: תעודות נישואין/ גירושין מכל העדות והחוגים.

תעודות ממשרד החינוך: תעודות בגרות/ תעודות בית ספר ותארים שונים.

תעודת מידע פלילי מהמשטרה

תעודות בדבר שירות בצהל

אישורים מרשם החברות: לא כל האישורים ניתנים לביצוע.

אישורים ממש ההכנסה

תעודות משרד הבריאות: תעודות הסמכה של רופאים.

הביטוח הלאומי: אישורים שונים ומגוונים.

הרשם לענייני ירושה: צווי ירושה (במידה וחתומים דיגיטלית אין צורך במקור).

בתי המשפט: צווי ירושה פסקי דין והחלטות שונות – מחייבים החתמת מזכיר ראשי.

מי זכאי לפטור מתור במשרד החוץ?

לא הרבה יודעים, אולם במשרד החוץ קיימת הגדרה שנקראת חריגיםלהגדרה זו עונים אנשים אשר יש להם כרטיס טיסה דחופה בנסיבות שונות המצדיקות למעשה כניסה לצורך קבלת שירותים קונסולריים, קרי חותמת אפוסטיל משרד החוץ ללא המתנה בתור, ישנם אנשים שעל פי חוק פטורים מתור: נכים אשר בתעודת הנכה שלהם מצוין פטור מתורוכל מי שמלאו לו 80 שנה זכאי לפתור מתור.

אני לא זכאי לפטור מתור איך בכל זאת ניתן להגיע ללא תור?

על פניו אין דרך הנראית לקצר או לבטל לגמרי את התור במשרד החוץ, למעט התנאים המתקיימים בפסקה הקודמת, אך יחד עם זאת חשוב לדעת שישנם חברות המציעות שירות בתשלום ומקצרות לכם את התור לעיתים עד כדי שירות מהיר מהיום למחר. שימוש בשירות כזה חוסך זמני המתנה ארוכים כמו שצוין לעילומבטל את הצורך להמתין שעות ארוכות במשרד החוץ עצמו (ההמתנה נעשית מחוץ למשרד ולאחר מכן בתוך המשרד עצמו).

אני מעוניין בשירת מהיר ללא תור, תוכלו לעשות זאת עבורי?

משרדנו ערוך לתת שירות ביעילות ובמהירות גבוהה אצלנו תקבלו שירות מלא המטפל בכל הדרוש תוך דגש על הבנת הצורך ושמירה על הפרטיות שלכם תוך 24 שעות.

ניתן לפנות אלינו דרך הנייד: 052-5005850 או בשליחת הודעת ווצאפ ונענה מייד.

פתחו שיחה
1
הי איך נוכל לעזור לך?
מרכז הפניות שלום ברזני
הי
איך אפשר לעזור לך?