052-500-5850

התקשרו עכשיו

שליחויות משפטיות בחולון

“שלום ברזני – שליחויות משפטיות” עוסק בתחום השליחויות המשפטיות מעל 15 שנים, הוא צבר מוניטין ואמון בין לקוחות רבים אשר מרוצים מהשירות והם שמחים להמליץ עליו לחבריהם ולעמיתים לעבודה.

צוות המשרד מבצע שליחויות משפטיות בפריסה ארצית. בכל נקודה בארץ יש לנו צוות שליחים מקצועים, נאמנים ומסורים שידאגו שהמסמך ששלחתם יגיע ליעדו. כמעט לכל מסמך שמגיע ליעד מצורף אישור מסירה ו/או צילום מהשטח המתעד את מסירת המסמך.

במקרים דחופים ניתן לבצע  משלוחי אקספרס.

להזמנת שליחויות משפטיות באזור חולון חייגו

052-5005850

שליחויות משפטיות בחולון

מהם השירותים שלנו?

תן וקח זהו שירות של פיזור ואיסוף מסמכים ללא צורך בהמתנה.

אישורי אפוסטיל במשרד החוץ – זקוקים לאישורי אפוסטיל במשרד החוץ בירושלים, אבל לא רוצים לשלוח את המסמכים בדואר מחשש שהם לא יגיעו אל היעד או שאין לכם זמן לעלות במיוחד לירושלים, אנו נבצע את השליחות עבורכם בזריזות וביעילות רבה. אנו מטפלים בקבלת אישורי אפוסטיל, ממשרד החוץ ומבתי המשפט, לכל סוגי התעודות.

השירות מיועד לאנשים פרטיים, למשרד עורכי דין ולנוטריונים ולכל מי שזקוק בדחיפות לאישור אפוסטיל.

בתי משפט ומשרדי ממשלה – אנו נסייע לכם להעביר מסמכים לכל משרדי הממשלה, לבתי משפט, לארגונים וחברות ממשלתיות, מסמכים לפתיחת תיקים בבית המשפט, צילומים, הפקדות ועוד.

איתורים – יש לכם מסמך משפטי שצריך להגיע אל היעד, אך אתם לא יודעים מהי כתובת הנמען? בין צוות העובדים המסור שלנו אנו מעסיקים חוקר מקצועי ותיק ומיומן שידע לאתר בדרך חוקית כל כתובת, ואנו נדאג שהמסמך יגיע לכתובת הנכונה.

מסירות אישיות– אנו נגיע במהירות ובמסירות אל הכתובת שאליה תרצו לשלוח את המסמך. בסיום המסירה תקבלו אישור מסירה חתום בצירוף תצהיר מאומת ע”י עו”ד מטעמנו.

חשוב לנו שתדעו כי בשונה ממסירה רגילה, למסירה אישית יש תקנות משפטיות הדורשות להגיע אל הנמען במידה והוא לא היה במען עד 3 ביקורים זה גם כלול לכם במחיר!

ניהול תיקי מקרקעין ברשות מקרקעי ישראל– המחלקה המיוחדת שלנו מתמחה בתיקי מקרקעין סבוכים ומעוכבים. הצוות מונה אנשי מקצוע בכירים ובעלי ניסיון שידעו לייעל ולקדם את התהליך הבירוקרטי המורכב לדלג על הבירוקרטיה הארוכה ולקדם את העסקה ביעילות ובמסירות

זקוקים לשליחויות משפטיות  – 5 סיבות שישכנעו אתכם לפנות אלינו

אנו מודעים לאחריות הרבה המוטלת עלינו במסירת שליחויות משפטיות. לכן לא נרשה לעצמנו לפספס או לעכב כל משלוח של מסמך משפטי. צוות השליחים המומחה שלנו נמצא בכל נקודה בארץ ואנו מבצעים שליחויות משפטיות בפריסה ארצית.
מסרתם לנו את המסמך היום, מחר הוא כבר יגיע ליעד. זקוקים למשלוח אקספרס, נבצע גם אותו בתוספת תשלום.
אנו מחויבים לשירות מקצועי ואמין ולעמידה בלוח הזמנים.
אנו מספקים הוכחות ותיעוד למסירה של כל משלוח. השליח שלנו יחתים את הנמען על אישור מסירה יצלם ויתעד את המסירה כדי  שתהיה לכם אסמכתא שהמשלוח הגיע ליעד.
אנו פועלים כבר למעלה מחמש עשרה שנים בתחום, צברנו ניסיון ומוניטין רב ויש לנו לקוחות קבועים ששמחים להמליץ עלינו!

בואו לקרוא מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו

שלום ה.

שלום ברזני שליחויות משפטיות הוא בן אדם מקסים, הגון ואחראי. פניתי אליו בקשר לשירותי אפוסטיל והוא דאג לאישור אפוסטיל בתוך זמן קצר. פניתי אל חברות אחרות, אך מכולן הוא הציע את השירות המהיר מכולן ובמחיר אטרקטיבי והגון. תודה רבה לך שלום, אני אשמח להמליץ עליך לבני משפחה, חברים ועמיתים לעבודה.

עינב ר.

כמנהלת משרד עורכי דין אני שמחה להמליץ על שלום ברזני שליחויות משפטיות. השירות שלו נעשה במקצועיות, באמינות ובאדיבות, הוא תמיד זמין לכל בקשה ושאלה והמחירים הוגנים ואטרקטיביים. אנו נמשיך להיעזר בשירותיו של שלום ברזני ונמליץ עליו בחום לכל מי שזקוק לשירותי שליחויות משפטיות.

לא משנה לאן תשלחו, עם שלום ברזני הממסכים שלכם יגיעו כבר מחר!

משרדים

משרדי ממשלה בתי משפט חברות ממשלתיות הגשות פתיחות תיקים צילומים הפקדות ועוד

להזמנת משלוחים

להזמנת שליחויות דרך מערכת ההזמנות המקוונת שלנו.
לחצו כאן

מסירות אישיות
(בתי משפט והוצאה לפועל)

מסירות אישיות כדין עד שלושה ביקורים. כולל אישור מסירה ותצהיר מוסר מאומת על ידי עורך דין מטעמנו (ישלחו צילומים מהשטח, במידת האפשר והצורך).
.

להזמנת משלוחים

להזמנת שליחויות דרך מערכת ההזמנות המקוונת שלנו.
לחצו כאן

איתורים

שירות איתורי חייבים (התחייבות לכתובת נכונה)

להזמנת משלוחים

להזמנת שליחויות דרך מערכת ההזמנות המקוונת שלנו.
לחצו כאן

אפוסטיל

טיפול בקבלת אישור אפוסטיל במשרד החוץ לכל סוגי התעודות כמו כן טיפול באפוסטיל בבתי משפט

אפוסטיל

למידע נוסף על אפשרויות האפוסטיל.
לחצו כאן

תיקי מקרקעין
ברשות המקרקעין

מחלקה מיוחדת לטיפול בתיקי מקרקעין סבוכים ומעוכבים ע"י צוות בכיר ומומחה בתחום לקידום וייעול התהליך הבירוקרטי המורכב

להזמנת משלוחים

להזמנת שליחויות דרך מערכת ההזמנות המקוונת שלנו.
לחצו כאן

מה מספרים הלקוחות שלנו?

מקצועיות והבנתו של השליח! אסור לכם למסור חומר רגיש כל כך למישהו שאינו מקצוען בתחום ולכן שימו לב ובדקו היטב!!!

שליח רגיל בחולון לוקח ונותן בלי להתעסק יותר מידי במי ובמה. לעומת זאת שליח משפטי לוקח על עצמו אחריות רבה בכל הקשור לביצוע מדוייק של המשימה, כבר לא מדובר ב”תן וקח” אלא הרבה מעבר לכך אל תתפשרו כי זה עלול לעלות לכם ביוקר.

תוכן עניינים

פתחו שיחה
1
הי איך נוכל לעזור לך?
מרכז הפניות שלום ברזני
הי
איך אפשר לעזור לך?