052-500-5850

התקשרו עכשיו

שליחויות משפטיות מהיום למחר

שליחויות משפטיות הפכו לצורך תמידי של עורכי דין, עסקים, אנשים פרטיים, בתי המשפט וגופים ממשלתיים. שליחות משפטית היא כמובן שונה משליחות סטנדרטית מכיוון שהיא נחשבת להרבה יותר רגישה וכמובן שעמידה בזמנים היא הכרחית כאן. שליחויות משפטיות מהיום למחר תפקידן להקל על הלקוח.

להזמנת שליחויות משפטיות מהיום למחר חייגו

052-5005850

להזמנת שליחויות משפטיות מהיום למחר חייגו

 

מי אנחנו?

  • משרדינו מעניק שירותים משפטיים למשרדי עו”ד רו”ח חברות ופרטיים מעל 15 שנה. המשרד מורכב מצוות חזק אורגני קבוע ויעיל במיוחד לאור הניסיון שצבר עם הזמן.
  • אנו נבצע עבורכם כל פעולה משפטית בכל נקודה בארץ, החל ממסירה ואיסוף חומר בין משרדים, הגשות ופעולות בכל הרשויות השונות וכלה במסירות משפטיות מלאות הכוללות תצהיר מאומת ע”י עו”ד כל זאת תוך תשומת לב על סבלנות אכפתיות ופרטים קטנים ככל הנדרש.

מהם הקריטריונים לבחירת חברת שליחויות משפטיות?

דיסקרטיות מסמכים משפטיים הם מסמכים רגישים אשר אין לחשוף אותם בפני גורמים שאינם רלוונטיים. הפרמטר המרכזי המאפיין חברת שליחויות משפטיות מקצועיות היא שמירה על דיסקרטיות, לכן המסמכים לא עוברים ידיים מלבד לידיי השליח ולנמען עצמו. בנוסף על כך, הלקוח מקבל עדכון אונליין בעת ביצוע המסירה.

התחייבות לעמידה בזמנים מסמכים משפטיים מחייבים את הגורמים לעמוד בלוח זמנים שאינו פשוט. עורכי דין רבים נעזרים בשירותי שליחויות משפטיות מהיום למחר כדי שיוכלו להספיק לעבור על כל החומרים, לשלוח כתבי בי דין בזמן וכל חריגה בזמנים המוגדרים מהווה מכשול להמשך ההליך.

לכן, עמידה בזמנים היא קריטית ותנאי בסיסי לחברת שליחויות משפטיות, גם אם מדובר על שליחויות משפטיות מהיום למחר וגם כאשר מדובר על שליחויות משפטיות מהיום להיום.

מוניטין מהו המוניטין של החברה אשר בידיה אתם שמים את המסמכים המשפטיים שלכם? המוניטין הוא קלף קריטי לבחירת החברה. בחרו בחברה שאינה רק מתמחה בשליחויות משפטיות, אלא שיש לה גם ניסיון בתחום המשפט ויודעת להתנהל אל מול התקנות הכתובות בחוק, החל מאיתור הנמען בצורה חוקית ועד למילוי תצהיר מסירה על פי הדרישות הכתובות בחוק.

התאמה לתקנות המשפטיות חברה שאינה עומדת בתקנות המשפטיות יכולה לפגוע בהליך המשפטי. דוגמא בולטת, כאשר הנמען מסרב לקבל את המסירה המשפטית יש לציין זאת בתצהיר בליווי חתימת עורך דין, חברה שאינה מבצעת את הנהלים הכתובים בחוק למסירות משפטיות יכולה לפגוע בהליך אשר אתם מנהלים.

מה המחיר של שליחויות משפטיות מהיום למחר?

עסקים, עורכי דין, בתי משפט, גופים ממשלתיים והן המגזר הפרטי נעזרים בשירותי שליחויות משפטיות מהיום למחר. המחיר אותו ישלם הלקוח עבור השירות משתנה בהתאם ליעד בו הוא נמצא ובהתאם ליעד של הנמען. חשוב לציין, שירותים מהיום להיום מוגדרים בתור שירותי אקספרסולכן, המחיר לרוב יהיה יקר יותר מאשר שליחות משפטית המתואמת מראש, זאת מכיוון שהשליחויות הדחופות עולות לראש רשימה ויש לבצע את השליחות במהירות. עם זאת, המשפיע המרכזי הוא בסופו של דבר הוא היעד, המחירים מתחילים החל מ-80 שח ויכולים להגיע לכ-800 שח עבור יעדים רחוקים כמו קריית שמונה וכד‘.



משרדים

משרדי ממשלה בתי משפט חברות ממשלתיות הגשות פתיחות תיקים צילומים הפקדות ועוד

להזמנת משלוחים

להזמנת שליחויות דרך מערכת ההזמנות המקוונת שלנו.
לחצו כאן

מסירות אישיות
(בתי משפט והוצאה לפועל)

מסירות אישיות כדין עד שלושה ביקורים. כולל אישור מסירה ותצהיר מוסר מאומת על ידי עורך דין מטעמנו (ישלחו צילומים מהשטח, במידת האפשר והצורך).
.

להזמנת משלוחים

להזמנת שליחויות דרך מערכת ההזמנות המקוונת שלנו.
לחצו כאן

איתורים

שירות איתורי חייבים (התחייבות לכתובת נכונה)

להזמנת משלוחים

להזמנת שליחויות דרך מערכת ההזמנות המקוונת שלנו.
לחצו כאן

אפוסטיל

טיפול בקבלת אישור אפוסטיל במשרד החוץ לכל סוגי התעודות כמו כן טיפול באפוסטיל בבתי משפט

אפוסטיל

למידע נוסף על אפשרויות האפוסטיל.
לחצו כאן

תיקי מקרקעין
ברשות המקרקעין

מחלקה מיוחדת לטיפול בתיקי מקרקעין סבוכים ומעוכבים ע"י צוות בכיר ומומחה בתחום לקידום וייעול התהליך הבירוקרטי המורכב

להזמנת משלוחים

להזמנת שליחויות דרך מערכת ההזמנות המקוונת שלנו.
לחצו כאן

מה מספרים הלקוחות שלנו?

תוכן עניינים

פתחו שיחה
1
הי איך נוכל לעזור לך?
מרכז הפניות שלום ברזני
הי
איך אפשר לעזור לך?