052-500-5850

התקשרו עכשיו

שליחויות משפטיות בגבעתיים

שליחויות משפטית היא שליחות המיועדת למשרדי עורכי דין, לנוטריונים ולאנשים פרטיים המעניינים לשלוח מסמכים חשובים בדיסקרטיות מוחלטת ובדחיפות גבוהה.

“שלום ברזני- שליחויות משפטיות” מתמחה במתן שליחויות משפטיות  בפריסה ארצית.

אנו פועלים בתחום כבר למעלה מחמש עשרה שנים, צברנו מוניטין רב והלקוחות שלנו שמחים להמליץ עלינו!

אנו מודעים לרגישות ולאחריות הרבה המוטלת עלינו במסירת מסמכים משפטים ובכל סוג של מסמך חשוב אחר ופועלים מתוך אחריות, דיסקרטיות ועושים את כל המאמצים שהמשלוח שלכם יגיע ליעדו מהיום למחר.

להזמנת שליחויות משפטיות באזור גבעתיים חייגו

052-5005850

שליחויות משפטיות בגבעתיים

אנו מתחייבים לשירות מקצועי אמין ויסודי ועמידה בלוח הזמנים! מסרתם לנו את המסמך היום, מחר הוא כבר יגיע ליעד!

תחומי השירות

משרדים – אנשי הצוות שלנו ישמחו לסייע לכם ולמסור כל סוג של מסמך למשרדי הממשלה, לבתי משפט, לחברות ממשלתית ועוד. אנו מוסרים מסמכים לפתיחת תיקים, הפרדות, צילומים ועוד.

איתור נמענים – אתם צריכים לשלוח מסמך חשוב, אבל לא בטוחים בכתובת הנמען או לא ידעים מהי, חוקר מקצועי ודיסקרטי המועסק במשרד “שלום ברזני – שליחויות משפטיות” ידע לאתר כל כתובת של נמען, במהירות, ביעילות והכל בדרכים חוקיות.

אפוסטיל – זקוקים לשירותי אפוסטיל, אנו מטפלים בקבלת שירותי אפוסטיל ממשרד החוץ ובבתי המשפט לכל סוג של תעודה. השירות מיועד לאנשים פרטיים, לנוטריונים ולמשרדי עורכי דין.

תן וקח הוא שירות יעיל ומהיר של איסוף ופיזור מסמכים ללא המתנה.

מסירות אישיות – אנו מגיעים לכל מקום בארץ ומבצעים מסירה אישית של כל מסמך. הגענו והנמען לא היה בבית, אנו נגיע לכתובתו שלוש פעמים, בהתאם לתקנון, כדי להבטיח שהמסמך אכן יגיע ליעד. בסיום השירות אתם תקבלו אישור מסירה חתום על ידי הנמען וצילומים מהשטח המתעדים את מסירת המסמך.

תיקי מקרקעין – צוות מקצועי ובכיר, מומחה בייעול ובקידום של תהליכים בירוקראטיים מורכבים ישמח לסייע לכם לטפל בתיקי מקרקעין מעוכבים וסבוכים.

מהם היתרונות שלנו?

  • אנו מבצעים כל מסירה ביעילות ובמהירות ומתחייבים למסור כל מסמך מהיום למחר. במקרים דחופים נבצע משלוחי אקספרס, בתוספת תשלום.
  • נוכל לחסוך לכם זמן יקר. אנו מכירים היטב כל מוסד משפטי ואנו יודעים אל מי לגשת בכל סוג של שליחות.
  • אנו מבצעים שירותי שליחויות משפטיות בפריסה ארצית. השליחים המיומנים שלנו פרוסים בכל נקודה בארץ ויגיעו אל כל כתובת בהקדם האפשרי.
  • אנו מודעים לכך שאתם לא יכולים להרשות למשלוח המשפטי שלכם להתפספס, להתעכב או להיתקל בקשיים אחרים. לכן אנו מציעים שליחים אחראיים, אמינים, שליחים הפועלים ללא דופי שיודעים להגדיל ראש במקרה הצורך ולמצוא פתרון לכל בעיה.
  • השליחים שלנו מחתימים את הנמענים על אישור מסירה, מצלמים ומתעדים את המסירה כדי שלכם תהיה הוכחה שהמשלוח הגיע ליעדו בהצלחה.

הלקוחות שלנו מרוצים מהשירות שלנו והם שמחים להמליץ עלינו

דניאל ק.

לא הכרתי את שלום ברזני, חיפשתי שליח לקבלת אישור אפוסטיל ממשרד החוץ וגיליתי בן אדם מדהים. שלום ברזני סידר לי אישור אפוסטיל ממשרד החוץ בפחות מעשרים וארבע שעות! מזמן לא נתקלתי בשירות כל כך אדיב, אחראי ומקצועי. אני שמח להמליץ על שלום בחום!

איילה מ.

כמשרד עורכי דין הנזקק לשליחויות משפטיות אנחנו עובדים כבר תקופה ארוכה עם “שלום ברזני  – שליחויות משפטיות”. בכל פעם אנחנו מתלהבים מחדש מהשירות המהיר, האחראי והמסור. שלם ברזני, לדעתנו הוא השליח הכי מקצועי הפועל כיום בשוק. יישר כוח שלום, נשמח להמשיך לעבוד אתך ולהמליץ עליך לכל מי שמחפש שירות מקצועי, אמין ודיסקרטי.

לא משנה לאן תשלח, עם שלום ברזני שליחויות משפטיות המסמך שלכם יגיע ליעד כבר מחר!

משרדים

משרדי ממשלה בתי משפט חברות ממשלתיות הגשות פתיחות תיקים צילומים הפקדות ועוד

להזמנת משלוחים

להזמנת שליחויות דרך מערכת ההזמנות המקוונת שלנו.
לחצו כאן

מסירות אישיות
(בתי משפט והוצאה לפועל)

מסירות אישיות כדין עד שלושה ביקורים. כולל אישור מסירה ותצהיר מוסר מאומת על ידי עורך דין מטעמנו (ישלחו צילומים מהשטח, במידת האפשר והצורך).
.

להזמנת משלוחים

להזמנת שליחויות דרך מערכת ההזמנות המקוונת שלנו.
לחצו כאן

איתורים

שירות איתורי חייבים (התחייבות לכתובת נכונה)

להזמנת משלוחים

להזמנת שליחויות דרך מערכת ההזמנות המקוונת שלנו.
לחצו כאן

אפוסטיל

טיפול בקבלת אישור אפוסטיל במשרד החוץ לכל סוגי התעודות כמו כן טיפול באפוסטיל בבתי משפט

אפוסטיל

למידע נוסף על אפשרויות האפוסטיל.
לחצו כאן

תיקי מקרקעין
ברשות המקרקעין

מחלקה מיוחדת לטיפול בתיקי מקרקעין סבוכים ומעוכבים ע"י צוות בכיר ומומחה בתחום לקידום וייעול התהליך הבירוקרטי המורכב

להזמנת משלוחים

להזמנת שליחויות דרך מערכת ההזמנות המקוונת שלנו.
לחצו כאן

מה מספרים הלקוחות שלנו?

בדרך כלל שליח שנותן שירות ברמת גן ובתל אביב ייתן לכם שירות גם בגבעתיים אנו ערוכים לתת לכם שליחויות מהיום למחר ושירות מהיר ומקצועי

תמיד מומלץ לחפש שליח מקצועי ולבצע מידית את המסירה לא כדאי לחכות ו”למשוך זמן” שכן אתם עלולים להיתקל בעזיבה של הנמען לכתובת אחרת אשר מסבך את המסירה.

תוכן עניינים

פתחו שיחה
1
הי איך נוכל לעזור לך?
מרכז הפניות שלום ברזני
הי
איך אפשר לעזור לך?