052-500-5850

התקשרו עכשיו

שליחויות משפטיות בירושלים

שליחויות משפטיות בירושלים הן שליחויות הדואגות למסירה אישית של המסמך המשפטי ומוודאות באופן אישי שהמסמך הגיע ליעדו באמצעות טופס מסירה, טופס שבו מתועדים כל הפרטים הנדרשים כמו תאריך המסירה, המקום, השעה, שם המקבל וחתימתו ועוד.

העיר ירושלים רוחשת בפעילות משפטי.  בירושלים נמצאים בית המשפט העליון, הבג”ץ , בית הדין הארצי לעבודה ועורכי הדין צריכים לשלוח משלוחים משפטיים ללקוחות שלהם, לעמיתים לעבודה, לבתי משפט ועוד.

להזמנת שליחויות משפטיות באזור ירושלים חייגו

052-5005850

שליחויות משפטיות בירושלים

 

מי אנחנו?

  • משרדינו מעניק שירותים משפטיים למשרדי עו”ד רו”ח חברות ופרטיים מעל 15 שנה. המשרד מורכב מצוות חזק אורגני קבוע ויעיל במיוחד לאור הניסיון שצבר עם הזמן.
  • אנו נבצע עבורכם כל פעולה משפטית בכל נקודה בארץ, החל ממסירה ואיסוף חומר בין משרדים, הגשות ופעולות בכל הרשויות השונות וכלה במסירות משפטיות מלאות הכוללות תצהיר מאומת ע”י עו”ד כל זאת תוך תשומת לב על סבלנות אכפתיות ופרטים קטנים ככל הנדרש.

רוצים להיות בטוחים שהמשלוח המשפטי הגיע ליעדו, “שלום ברזני – שליחויות משפטיות” זו הכתובת שלכם !

“שלום ברזני שליחויות משפטיות” הוא משרד העוסק בתחום השליחות המשפטיות כבר למעלה מחמש עשרה שנים. צוות המשרד מבצע שליחויות בפריסה ארצית ומגיע לכל נקודה בארץ. בין השליחויות, מסירת כתבי דין לבתי המשפט, מסירה ואיסוף חומרים בין משרדים, מסירת מסמכים לכל הרשויות השונות, ועוד.

תחומי השירות

משרדים –  באמצעותנו תוכלו למסור מסמכים לכל משרדי הממשלה, לבתי המשפט, לחברות ממשלתיות, מסמכים לפתיחת תיקים, צילומים, הפקדות ועוד.

תן וקח – רוצים לשלוח מסמכים, רוצים לאסוף מסמכים, אנו נפזר ונאסוף מסמכים ללא המתנה.

מסירות אישיות – במסירות אישיות אנו נגיע לכתובת שאליה צריך המסמך להישלח עד שלוש פעמים כדי להבטיח שהנמען יקבל את כתב המסירה. השירות כולל אישור מסירה ותצהיר מוסר מאומת על ידי עורך הדין, אם יתאפשר, אנו נשלח צילומים מהשטח שיתעדו את מסירת המסמך.

איתורים – לא יודעים את כתובת הנמען? לא בטוחים בכתובת הנמען? בין אנשי הצוות שלנו אנו מעסיקים חוקר מיוחד שידע לאתר את כתובת הנמען באמצעים שונים במסגרת החוק.

אפוסטיל – זקוקים לאישורי אפוסטיל , אנו מטפלים במהירות בקבלת אישורי אפוסטיל ממשרד החוץ ובבתי המשפט לכל סוגי התעודות. השירות מיועד לעורכי דין, לנוטריונים ולאנשים פרטיים.

תיקי מקרקעין – מחלקה מיוחדת במשרד מטפלת בהצלחה בתיקי מקרקעין סבוכים ומעוכבים. צוות המחלקה צבר ניסיון רב בתחום והוא מומחה בייעול ובקידום התהליך הבירוקראטי המורכב.

למה כדאי לבחור בנו?

  • כי אנו מתחייבים לשירות אחראי ומקצועי ולעמידה בלוח הזמנים.
  • אנו מבצעים כל מסירה במהירות וביעילות ומתחייבים למסור כל מסמך מהיום למחר.
  • פניתם אלינו? השירות שלנו  יחסוך לכם זמן יקר וכסף.
  • יש לנו צוות מוסרים מיומנים הנמצאים בכל נקודה בארץ. צוות השליחים פועל באחריות, בנאמנות, הוא מגדיל ראש ועושה הכול כדי להצליח במסירה.
  • השליח שלנו מחתים את מקבל החבילה, כך שיש לכם הוכחה שהמסירה המשפטית הגיעה ליעדה.
  • כי אתם לא יכולים להרשות למשלוחים שלכם להתפספס, להתעכב או להיתקל בקשיים שונים. שליחות משפטית מחייבת בחירה של חברה אחראית, מקצועית ואמינה  הפועלת ביעילות וללא דופי.
  • מסרתם היום, המשלוח יגיע ליעדו כבר מחר! יש אפשרות למשלוחי אקספרס בתוספת תשלום!

בואו לקרוא מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו

משרדנו “פרידמן טופול משרד עורכי דין” עובד עם חברת השליחויות של שלום ברזני למעלה משנתיים. לפני שהכרנו את שלום ברזני ניסינו חברות נוספות העוסקות בתחום השליחות המשפטית, עברנו בין חברה לחברה ולא היינו מרוצים. שלום ברזני הוא מקצוען, הוא מעניק שירות מהיר, איכותי והוא תמיד זמין לכל בקשה. אני שמחים להמליץ עליו בחום!

נועה ג.

אין לי מילים אחרות להגדיר את שלום ברזני מלבד המילה קוסם. במשך ימים ארוכים ניסינו להשיג את משרד החוץ ולנסות לקבוע תור לאישור אפוסטיל, אך ללא  הצלחה, במרכזיה אף אחד לא ענה והאפליקציה לא עבדה.  חברים המליצו על שלום, יצרתי אתו קשר ובתוך מספר שעות הוא הגיע אליי הביתה, לקח את המסמכים ולמחרת האישור היה אצלי בבית. הוא העניק לנו שירות נפלא, בלי אותיות קטנות, בלי טרטורים והכול בסבר פנים יפות.

ממליצה עליו בחום!

לא משנה לאן תרצו למסור מסמכים, לכל מקום המסירה תתבצע במהירות ובאחריות!

משרדים

משרדי ממשלה בתי משפט חברות ממשלתיות הגשות פתיחות תיקים צילומים הפקדות ועוד

להזמנת משלוחים

להזמנת שליחויות דרך מערכת ההזמנות המקוונת שלנו.
לחצו כאן

מסירות אישיות
(בתי משפט והוצאה לפועל)

מסירות אישיות כדין עד שלושה ביקורים. כולל אישור מסירה ותצהיר מוסר מאומת על ידי עורך דין מטעמנו (ישלחו צילומים מהשטח, במידת האפשר והצורך).
.

להזמנת משלוחים

להזמנת שליחויות דרך מערכת ההזמנות המקוונת שלנו.
לחצו כאן

איתורים

שירות איתורי חייבים (התחייבות לכתובת נכונה)

להזמנת משלוחים

להזמנת שליחויות דרך מערכת ההזמנות המקוונת שלנו.
לחצו כאן

אפוסטיל

טיפול בקבלת אישור אפוסטיל במשרד החוץ לכל סוגי התעודות כמו כן טיפול באפוסטיל בבתי משפט

אפוסטיל

למידע נוסף על אפשרויות האפוסטיל.
לחצו כאן

תיקי מקרקעין
ברשות המקרקעין

מחלקה מיוחדת לטיפול בתיקי מקרקעין סבוכים ומעוכבים ע"י צוות בכיר ומומחה בתחום לקידום וייעול התהליך הבירוקרטי המורכב

להזמנת משלוחים

להזמנת שליחויות דרך מערכת ההזמנות המקוונת שלנו.
לחצו כאן

מה מספרים הלקוחות שלנו?

שליחויות משפטיות הוא שירות מקצועי של מסירת מסמכים משפטיים לנמעניהם המיועדים אישית ישירות לידיו של הנמען, כגון דרישת תשלום, מכתב התראה.

ישנן חברות רבות בירושלים המציעות שירות זה. בבחירת חברה חשוב לדעת את סוג המסמך שאתם צריכים להעביר ומה המרחק בין מיקומכם לשלו.

חשוב לבחור את השירות מחברה אשר ממוקמת בירושלים אשר מכירה את רחובותיה על בוריה, חברות שליחויות משפטיות בירושלים מתמחות במשלוחים מסוג זה מכיוון שיש להן את הידע והניסיון הנדרשים לבצע זאת במהרה. למיטב חברות המשלוחים המשפטיים יהיה צוות שליחים מיומן ונאמן אשר מכיר היטב את עבודת שליחויות משפטיות ומנוסה בביצוע משלוחים משפטיים מול גופים בירושלים ומחוצה לה.

שליחויות משפטיות בירושלים הוא תחום סבוך וקשה עם היבטים רבים. משימה לא פשוטה היא למצוא שליח מתאים שמכיר היטב את ירושלים ומסוגל לבצע את משימת המסירה החוקית מול גופים בירושלים. שלום ברזני מעניק שירותים משפטיים למשרדי עו”ד רו”ח חברות ופרטיים מעל 15 שנה

תוכן עניינים

פתחו שיחה
1
הי איך נוכל לעזור לך?
מרכז הפניות שלום ברזני
הי
איך אפשר לעזור לך?