052-500-5850

התקשרו עכשיו

שליחויות משפטיות בראשון לציון

“שלום ברזני – שליחויות משפטיות” מציעה שליחויות משפטיות בראשון לציון לעורכי דין, לנוטריונים, ולאנשים פרטיים.

אנו נדאג למסירה אישית של המסמך המשפטי, נוודא באופן אישי שהמסמך יגיע ליעדו ונחתים את הנמען על טופס מסירה, טופס שבו יהיו מתועדים פרטים רלוונטיים כמו תאריך מסירה, מקום המסירה, שעת המסירה, שם המקבל והחתימה שלו.

שלום ברזני ואנשי הצוות שלו עוסקים בתחום השליחויות המשפטיות כבר למעלה מחמש עשרה שנה. הם צברו מוניטין רב בתחום ושמם עובר מפה לאוזן, מלקוח מרוצה ללקוח חדש.

להזמנת שליחויות משפטיות באזור ראשון לציון חייגו

052-5005850

שליחויות משפטיות בראשון לציון

מהם השירותים שאנו מספקים?

משרדים –  באמצעות אנשי הצוות שלנו תוכלו למסור מסמכם לכל משרדי הממשלה, לבתי המשפט, למשרדים עורכי דין, לחברות ממשלתיות, מסמכים לפתיחת תיקים, צילומים, הפקדות ועוד.

אפוסטיל – שלום ברזני ואנשי צוותו מטפלים בקבלת אישורי אפוסטיל ממשרד החוץ ומבתי המשפט בכל תחום ובכל סוג של תעודה. השירות ניתן מהיום למחר ומיועד לאנשים פרטיים, לעורכי דין ולנוטריונים.

מסירות אישיות – שלום ברזני ואנשי הצוות יגיעו אל כתובת הנמען עד שלוש פעמים, בהתאם לתקנות, כדי לעשות את כל המאמצים שהמשלוח המשפטי יגיע ליעדו. השירות כולל אישור מסירה ותצהיר מאומת על ידי עורך דין ובמידת האפשר, נשלח צילומים המתעדים את אישור המסירה.

איתורים – צריכים לשלוח מסמך משפטי או כל מסמך אחר אך לא יודעים את כתובת הנמען או לא בטוחים שהכתובת שבידכם היא הכתובת הנכונה? אנו מעסיקים חוקר מיוחד שידע לאתר את הכתובת הנכונה של הנמען, במהירות, ביעילות ובדרכים חוקיות.

תן וקח זהו שירות יעיל ואטרקטיבי של מסירת מסמכים ופיזור מסמכים והכול ללא המתנה.

תיקי מקרקעין –  מחלקה מיוחדת במשרד מטפלת בתיקי מקרקעין מעוכבים וסבוכים. הטיפול נעשה באמצעות צוות בכיר, מקצועי המומחה בקידום ובייעול התהליך הבירוקראטי המורכב.

למה לבחור בנו?

  • כי אנו מודעים לכך ששליחויות משפטיות הוא תחום רגיש ומורכב, ולכן אנו נעדכן אתכם און ליין בזמן הביצוע. בסיום השליחות תקבלו צילומים לכתובת המייל או לווצאפ המתעדים את המסירה כדי שתהיו בטוחים שהמשלוח המשפטי הגיע ליעדו.
  • כי אנו מוסרים כל מסמך במהירות וביעילות מהיום למחר. נתתם לנו מסמך היום, מחר הוא כבר יגיע ליעדו. במקרים דחופים אפשר למסור אקספרס, בתוספת תשלום מיוחד.
  • כי אנו מציעים שליחויות משפטיות בפריסה ארצית. יש לנו צוות שליחים אחראי ומקצועי הפרוס בכל נקודה בארץ. השליחים שלנו אמינים, מקצועיים ואחראיים. במקרה הצורך הם יגדילו ראש ויעשו הכול כדי שהמשלוח שלכם יגיע ליעד בהצלחה.
  • השליחים שלנו מחתימים את הנמען כדי שלכם תהיה הוכחה שהמשלוח הגיע ליעדו.
  • כי אתם לא יכולים להרשות למשלוח שלכם להתעכב, להתפספס או להיתקל בקשיים אחרים, לכן אתם חייבים חברה ותיקה, רצינית ואמינה הפועלת מתוך אחריות ומעניקה שירות ללא דופי.


הלקוחות שלנו מרוצים והם שמחים להמליץ עלינו

שלמה ה.

נעזרתי בשלום ברזני בקשר לשירותי אפוסטיל והוא דאג לסדר את העניינים בתוך זמן קצר ביעילות ובאדיבות. לא הכרתי את שלום קודם וגילית אדם נהדר, אמין ומקצועי. אין לי מילים להודות לו על העזרה החשובה והמהירה שהוא העניק לי. בתוך יום קיבלתי את אישור האפוסטיל. תודה רבה רבה!

מיכאל מ.

כבעל משרד עורכי דין אני שמח להמליץ על שלום ברזני ואנשי הצוות שלו. חברת “שלום ברזני – שליחויות משפטיות” היא חברה ותיקה, מקצועית, זמינה אשר מבצעת משלוחים מהיום למחר ומגיעה לכל נקודה בארץ. השירות שלהם מעולה, המחירים נוחים והכול נעשה  באדיבות ובמסירות שאין שנייה לה.

ממליץ לכל משרד עורכי דין  המחפש משרד לשליחויות משפטיות לבחור בשלום ברזני. אתם לא תתאכזבו!

לא משנה לאן תשלחו, עם שלום ברזני הממסכים שלכם יגיעו כבר מחר!

משרדים

משרדי ממשלה בתי משפט חברות ממשלתיות הגשות פתיחות תיקים צילומים הפקדות ועוד

להזמנת משלוחים

להזמנת שליחויות דרך מערכת ההזמנות המקוונת שלנו.
לחצו כאן

מסירות אישיות
(בתי משפט והוצאה לפועל)

מסירות אישיות כדין עד שלושה ביקורים. כולל אישור מסירה ותצהיר מוסר מאומת על ידי עורך דין מטעמנו (ישלחו צילומים מהשטח, במידת האפשר והצורך).
.

להזמנת משלוחים

להזמנת שליחויות דרך מערכת ההזמנות המקוונת שלנו.
לחצו כאן

איתורים

שירות איתורי חייבים (התחייבות לכתובת נכונה)

להזמנת משלוחים

להזמנת שליחויות דרך מערכת ההזמנות המקוונת שלנו.
לחצו כאן

אפוסטיל

טיפול בקבלת אישור אפוסטיל במשרד החוץ לכל סוגי התעודות כמו כן טיפול באפוסטיל בבתי משפט

אפוסטיל

למידע נוסף על אפשרויות האפוסטיל.
לחצו כאן

תיקי מקרקעין
ברשות המקרקעין

מחלקה מיוחדת לטיפול בתיקי מקרקעין סבוכים ומעוכבים ע"י צוות בכיר ומומחה בתחום לקידום וייעול התהליך הבירוקרטי המורכב

להזמנת משלוחים

להזמנת שליחויות דרך מערכת ההזמנות המקוונת שלנו.
לחצו כאן

מה מספרים הלקוחות שלנו?

ראשית מה מקבלים מהמוסר ותוך כמה זמן המסירה תתבצע

שליח משפטי צריך להיות בקיא בחומר הנמסר ולצלם במידת הצורך כמו כן לאמת את המסירה ע”י עורך דין מטעמו.

תוכן עניינים

פתחו שיחה
1
הי איך נוכל לעזור לך?
מרכז הפניות שלום ברזני
הי
איך אפשר לעזור לך?