052-500-5850

התקשרו עכשיו

שירות מסירה משפטית

שירות מסירה משפטית הוא שירות שמטרתו להעביר מסמכים משפטיים לא רק אל מול בית המשפט, אלא גם מול מוסדות ממשלתיים, משטרת ישראל, עסקים ועוד. השירות הניתן מחויב לעמוד בתנאים מקפידים העומדים בתנאים המשפטיים. השירות ניתן הן לציבור הפרטי והן לבעלי עסקים וארגונים גדולים.

להזמנת שירות מסירה משפטית חייגו

052-5005850

להזמנת שירות מסירה משפטית חייגו

מי אנחנו?

  • משרדינו מעניק שירותים משפטיים למשרדי עו”ד רו”ח חברות ופרטיים מעל 15 שנה. המשרד מורכב מצוות חזק אורגני קבוע ויעיל במיוחד לאור הניסיון שצבר עם הזמן.
  • אנו נבצע עבורכם כל פעולה משפטית בכל נקודה בארץ, החל ממסירה ואיסוף חומר בין משרדים, הגשות ופעולות בכל הרשויות השונות וכלה במסירות משפטיות מלאות הכוללות תצהיר מאומת ע”י עו”ד כל זאת תוך תשומת לב על סבלנות אכפתיות ופרטים קטנים ככל הנדרש.

מהי שליחות משפטית?

שליחות משפטית ניתנת לאחר שרוב הפרטים בטופס כבר נמצאים חתומים ומוכנים לשליחה לגוף הרצוי. הפרטים ברוב המקרים צריכים להיות פרטי זיהוי, התקשרות, סיסמאות ועוד פרטים במסגרת אותה שליחות. השליחות המשפטית חייבת להיות על ידי חברה אשר מתחייבת לאחריות משפטית בכל מקרה שנוצרה בעיה כלשהי במשלוח. התפקיד של החברה היא בסופו של דבר לקחת את המסמך הרלוונטי ולמסור אותו לגורם כאשר השליח מוודא שאכן המשלוח הגיע. בנוסף, קיימות שליחויות אשר צריכות להגיע בחזרה אל הלקוח כאשר המסמך נמצא חתום על ידי הנמען. הדוגמאות הבולטות לכך הן הצורך בחתימת אפוסטיל במשרד החוץ, כאשר ישנו מסמך אשר צריך להיחתם על ידי משרד הדתות לשם הדוגמה כמו תעודת נישואין, על המסמך להגיע חזרה אל הלקוח כאשר הוא חתום על ידי המשרד. המטרה של שירות מסירה משפטית היא לייעל את התהליך המשפטי ולזרז אותו בעזרת הגורמים הרלוונטים לכך

שירות מסירה משפטית הינו שירות אישי שמחויב להישאר חסוי, חברות מקצועיות בנוסף לשירות המסירה יציעו לכם גם אישור מסירה ותצהיר מאומת על ידי עורך דין מטעם החברה. כדי לשמור על ביטחון המסירה לאחר ביצוע הפעולה יש לשלוח צילום מהשטח (במידה ואפשר).

איך בוחרים את החברה הנכונה?

שירות מסירה משפטית הוא שירות רגיש עבור הלקוח ולכן, ריכזנו עבורכם מספר דברים שחשוב לקחת בחשבון כאשר אתם בוחרים חברה מקצועית:

  1. תצהיר מוסר הקריטריון הראשון לבחירת החברה הוא באם החברה מצרפת לשירות הניתן גם תצהיר מוסר המאומת על ידי עורך דין מוסמך. מבעד לכך, רצוי לצלם בשטח את הבנין תיבות דואר ודלת הנמען אך לעיתים ישנם מקומות אשר לא יאשרו לצלם באזור.

  2. איתור במקרה בו אתם רוצים לשלוח מסמך אך לא בטוחים בנוגע לכתובת המדויקת, חברה מקצועית תדאג למצוא את כתובת הנמען בעזרת חוקר פרטי מטעמה, כמובן שמציאת הכתובת נעשית אך ורק בדרכים חוקיות.

  3. טווח שירות בחרו בחברה אשר מעניקה שירות מסירה משפטית לכל סוגי השליחויות, החל ממסמכים לבתי המשפט ועד לארגונים שונים.

  4. אפוסטיל במשרד החוץחברות מקצועיות יעניקו לכם אישור אפוסטיל ממשרד החוץ/בית המשפט, ממשרד הדתות, משרד החינוך, ועוד עבור כל סוגי התעודות ויחסכו לכם שעות ואף לעיתים ימים שלמים שלבירוקרטיה.

  5. שירות מקצועי אחד הקריטריונים החשובים לבחירת חברה מקצועית הוא בהתאם למקצועיות החברה. חברה מקצועית תדאג להשלים את השליחות בכל האמצעים הדרושים והחוקיים. אם הנמען אינו נמצא, החברה תדאג להגיע לכתובת עד שלושה ביקורים בהתאם לתקנות.



משרדים

משרדי ממשלה בתי משפט חברות ממשלתיות הגשות פתיחות תיקים צילומים הפקדות ועוד

להזמנת משלוחים

להזמנת שליחויות דרך מערכת ההזמנות המקוונת שלנו.
לחצו כאן

מסירות אישיות
(בתי משפט והוצאה לפועל)

מסירות אישיות כדין עד שלושה ביקורים. כולל אישור מסירה ותצהיר מוסר מאומת על ידי עורך דין מטעמנו (ישלחו צילומים מהשטח, במידת האפשר והצורך).
.

להזמנת משלוחים

להזמנת שליחויות דרך מערכת ההזמנות המקוונת שלנו.
לחצו כאן

איתורים

שירות איתורי חייבים (התחייבות לכתובת נכונה)

להזמנת משלוחים

להזמנת שליחויות דרך מערכת ההזמנות המקוונת שלנו.
לחצו כאן

אפוסטיל

טיפול בקבלת אישור אפוסטיל במשרד החוץ לכל סוגי התעודות כמו כן טיפול באפוסטיל בבתי משפט

אפוסטיל

למידע נוסף על אפשרויות האפוסטיל.
לחצו כאן

תיקי מקרקעין
ברשות המקרקעין

מחלקה מיוחדת לטיפול בתיקי מקרקעין סבוכים ומעוכבים ע"י צוות בכיר ומומחה בתחום לקידום וייעול התהליך הבירוקרטי המורכב

להזמנת משלוחים

להזמנת שליחויות דרך מערכת ההזמנות המקוונת שלנו.
לחצו כאן

מה מספרים הלקוחות שלנו?

אם קיבלתם מבית המשפט כתב תביעה או אזהרה מהוצאה לפועל אתם נדרשים להמציא זאת לנתבע/לחייב ולכן באפשרותכם לפנות לשירות מסירה משפטית אשר יטפל לכם בתהליך במקצועיות.

כפי שכבר הסברנו בעבר מסירה משפטית לנתבע או לחייב צריכה להתבצע אך ורק על ידי שליח מקצועי ומומחה בתחום שזהו עיקר עיסוקו.
שימו לב! במסירות כל כך רגישות לא מומלץ לפנות לאדם אשר אינו מכיר את ההליך המשפטי והוא איננו בקיא בתחום.
יתרה מכך הדבר עלול לשבש את תהליך המסירה ולעכב את קבלת ההחלטות הנדרשות. תפעלו בשיקול דעת וחפשו רק את המקצוענים בתחום.

תוכן עניינים

פתחו שיחה
1
הי איך נוכל לעזור לך?
מרכז הפניות שלום ברזני
הי
איך אפשר לעזור לך?