052-500-5850

התקשרו עכשיו

שליחויות משפטיות בהרצליה

שליחויות משפטיות מבוצעות על ידי חברות מקצועיות, אך לצערנו קיימות גם חברות פחות מקצועיות המציעות שירותים מסוג זה. ההבדל בין שליחות משפטית לשליחות רגילה בא לידי ביטוי בהקפדה על הנהלים המוגדרים בחוק לצורך הגשת המסמכים. הגשת מסמכים משפטים שאינה עומדת בהתאם לתקנות המשפטיות עשויה לפגוע בהליך המשפטי במוקדם או במאוחר.

להזמנת שליחויות משפטיות בהרצליה חייגו

052-5005850

להזמנת שליחויות משפטיות בהרצליה חייגו

מי אנחנו?

  • משרדינו מעניק שירותים משפטיים למשרדי עו”ד רו”ח חברות ופרטיים מעל 15 שנה. המשרד מורכב מצוות חזק אורגני קבוע ויעיל במיוחד לאור הניסיון שצבר עם הזמן.
  • אנו נבצע עבורכם כל פעולה משפטית בכל נקודה בארץ, החל ממסירה ואיסוף חומר בין משרדים, הגשות ופעולות בכל הרשויות השונות וכלה במסירות משפטיות מלאות הכוללות תצהיר מאומת ע”י עו”ד כל זאת תוך תשומת לב על סבלנות אכפתיות ופרטים קטנים ככל הנדרש.

מהן שליחויות משפטיות בהרצליה?

שליחויות משפטיות בהרצליה מיועדות לתושבי המקום, החל מהמגזר הפרטי ועד לחברות גדולות הנמצאות בהרצליה. השירות של שליחויות משפטיות נוגע לפתיחת תיק, שליחויות למקרקעי ישראל, רשם החברות, רשם השותפויות, הוצאה לפועל, בתי המשפט ועוד. שליחויות משפטיות מחייבות את חברת השליחויות לעמוד בתקנים הכתובים בחוק, וכמובן לשמור על עמידה בלוח הזמנים הקבוע. ישנן שליחויות מורכבות יותר כאשר לא ניתן לאתר את הנמען. במקרים כאלה חברות מקצועיות יציעו לכם שירות נוסף של איתור הנמען על ידי חוקר פרטי.



על החברה להגיע לכתובתו של הנמען ולצרף אישור מסירה. אישור מסירה הוא טופס משפטי אשר כולל את הכתובת המדויקת של הנמען, שעת מסירה, תאריך וחתימה של הנמען. במקרים בהם לא ניתן יהיה לקבל חתימה מהנמען עקב סירוב או חוסר הימצאותו במקום (החברה מגיעה עד שלושה ביקורים), יש להדביק את המסירה המשפטית על דלתו של הנמען ובכך יהיה למסירה תוקף משפטי. שימו לב, אישור מסירה משפטי הינו אישי, לכן רק הנמען או בן משפחה בגיר הגר עימו רשאי לחתום עליו. במקרה בו הנמען אינו מתפקד באופן עצמאי, ניתן כי האפוטרופוס יחתום במקומו.

מהם הדגשים למשלוחים משפטיים?

הדגשים עבור שליחויות משפטיות בהרצליה נוגעים בראש ובראשונה לבחירת החברה. בחירת חברה מקצועית היא תנאי הכרחי, במיוחד כאשר מדובר על מסמכים מסווגים. על החברה לעמוד בזמנים הקבועים מראש, להעניק את השירות המלא תוך מילוי תצהיר מסירה חתום על ידי עורך דין, בין אם הנמען סירב ובין אם קיבל. כמובן שנדרשת כאן אחריות גבוהה שהמסירה לא תאבד או תגיע ליעד לא נכון ולכן השליחויות נשמור תחת מעקב אונליין של החברה. הלקוח יכול גם הוא לעקוב אחרי המשלוח.



שימו לב, ישנם סוגים שונים של שליחויות, ישנן שליחויות אקספרס אשר מבוצעות מהיום להיום או שליחויות המבוצעות מהיום למחר, לעיתים מדובר על משלוח של כמה שעות בודדות. בדרך כלל מי שנעזר בשירות זה הם עורכי דין, חברות הייטק באזור הרצליה, אנשי עסקים וגם המגזר הפרטי. סוג נוסף הוא משלוחים מסווגים, משלוחים אלו רגישים יותר מכיוון שהם מכילים מידע רגיש אודות השולח. זאת בדיוק הסיבה שבגללה ציינו שישנן חברות מקצועיות בתחומן וחברות פחות מקצועיות חשוב לדעת לבחור נכון. ולבסוף, יש שליחויות משפטיות שמתאימות בעיקר לצרכיהם של עורכי דין, בין אם מדובר על שליחות לבית המשפט או על מסירה מטעם עוד לנתבע.

משרדים

משרדי ממשלה בתי משפט חברות ממשלתיות הגשות פתיחות תיקים צילומים הפקדות ועוד

להזמנת משלוחים

להזמנת שליחויות דרך מערכת ההזמנות המקוונת שלנו.
לחצו כאן

מסירות אישיות
(בתי משפט והוצאה לפועל)

מסירות אישיות כדין עד שלושה ביקורים. כולל אישור מסירה ותצהיר מוסר מאומת על ידי עורך דין מטעמנו (ישלחו צילומים מהשטח, במידת האפשר והצורך).
.

להזמנת משלוחים

להזמנת שליחויות דרך מערכת ההזמנות המקוונת שלנו.
לחצו כאן

איתורים

שירות איתורי חייבים (התחייבות לכתובת נכונה)

להזמנת משלוחים

להזמנת שליחויות דרך מערכת ההזמנות המקוונת שלנו.
לחצו כאן

אפוסטיל

טיפול בקבלת אישור אפוסטיל במשרד החוץ לכל סוגי התעודות כמו כן טיפול באפוסטיל בבתי משפט

אפוסטיל

למידע נוסף על אפשרויות האפוסטיל.
לחצו כאן

תיקי מקרקעין
ברשות המקרקעין

מחלקה מיוחדת לטיפול בתיקי מקרקעין סבוכים ומעוכבים ע"י צוות בכיר ומומחה בתחום לקידום וייעול התהליך הבירוקרטי המורכב

להזמנת משלוחים

להזמנת שליחויות דרך מערכת ההזמנות המקוונת שלנו.
לחצו כאן

מה מספרים הלקוחות שלנו?

מה שאתם צריכים לבדוק היא את הזמינות והמקצוענות של השליח לא כל שליח יודע לבצע מסירה משפטית איכותית וברמה גבוהה

במסירות משפטיות בהרצליה ובכל הארץ אנו נותנים לשולח אישור מסירה עם תאריך ביצוע המסירה ושעה מדוייקת כמו כן נכתוב במדויק מה קרה בזמן ביצוע המסירה האם הנמען קיבל או סירב לחתום ונדאג לגבות את אישור המסירה בתצהיר מוסר מאומת על ידי עורך דין מטעמינו.

תוכן עניינים

פתחו שיחה
1
הי איך נוכל לעזור לך?
מרכז הפניות שלום ברזני
הי
איך אפשר לעזור לך?