052-500-5850

התקשרו עכשיו

שליחויות משפטיות מהירות

שליחויות משפטיות מהירות הן מוכרות בתחום המשפט, פעמים רבות הזמן דוחק בנו ויש לקחת בחשבון שכרוכה בירוקרטיה רבה עד לסיום ההליך, החל מאישור אפוסטיל ועד קבלת חתימה מהנמען לפני שליחת המסמכים לגופים משפטיים. כמו כן, פעמים רבות יש לבצע שליחויות משפטיות מהירות לצורך הגשת ערעור ומקרים קריטיים עבור המיוצג ועורך דינו. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על שליחויות משפטיות מהירות.

להזמנת שליחויות משפטיות מהירות חייגו

052-5005850

להזמנת שליחויות משפטיות מהירות חייגו

מי אנחנו?

  • משרדינו מעניק שירותים משפטיים למשרדי עו”ד רו”ח חברות ופרטיים מעל 15 שנה. המשרד מורכב מצוות חזק אורגני קבוע ויעיל במיוחד לאור הניסיון שצבר עם הזמן.
  • אנו נבצע עבורכם כל פעולה משפטית בכל נקודה בארץ, החל ממסירה ואיסוף חומר בין משרדים, הגשות ופעולות בכל הרשויות השונות וכלה במסירות משפטיות מלאות הכוללות תצהיר מאומת ע”י עו”ד כל זאת תוך תשומת לב על סבלנות אכפתיות ופרטים קטנים ככל הנדרש.

האם המשלוח מוגן?

כחלק משירות שליחויות משפטיות, הן אם מדובר על שירותי אקספרס והן אם מדובר על משלוח סטנדרטי, יש לשמור על דיסקרטיות מלאה של המסמכים. המסמכים אינם עוברים ידיים, אלא ישמרו לאורך כל הזמן על ידי השליח ויטפלו בהתאם לתקנות הכתובות בחוק.

מהן שליחויות משפטיות מהירות?

כפי שציינו, יש מקרים רבים בהם הזמן דוחק בנו ועלינו לבצע את המטלות תוך זמן קצר. אם עורך דין פועל מאזור המרכז, אבל יש צורך בחתימה של משרד ממשלתי הנמצא בירושלים הוא לא יכול לבזבז יום שלם על נסיעות. מה שקורה בפועל הוא סיוע חיצוני של חברה המתמחה במסירות משפטיות. ניתן יהיה לבחור בשירותים מהירים עד מהירים ביותר. הבחירה בחברה חייבת להיות קפדנית, כך תקבלו את התמורה שמגיעה לכם.

כמה עולה שליחויות משפטיות מהירות?

שירותי אקספרס אכן יקרים יותר מאשר מסירות משפטיות שאינן דחופות מכיוון שהחברה שמה אתכם בראש סדר העדיפויות באותו רגע. המחירים משתנים בהתאם לאזור בו אתם נמצאים, ובהתאם למיקום של הנמען (לפי קמ). כמו כן, מספר הגעות הוא פרמטר המשפיע על המחיר, אם נדרש חוקר פרטי ועוד. המחירים מתחילים החל מ-80 ₪ לשליחות רגילה ועשויים להגיע למאות שקלים בודדים.

כאשר אתם בוחרים בחברה שתחום התמחותה הוא שליחויות משפטיות מהירות יש לוודא שאכן מדובר בחברה שזהו תחום התמחותה ועיסוקה ולא עוד חברת שליחויות מן המנין. שליחויות משפטיות כרוכות בבירוקרטיה לא קלה המצריכה לפעול בהתאם לתקנות הקבועות בחוק, אחרת הדבר עשוי לפגום בהמשך ההליך המשפטי.

מה שישפיע על איכותה של המסירה היא התמחותו של השליח יכולתו לעמוד בזמנים ותחת לחץ והפן המקצועי הדורש לדוגמא סריקה איכותית של החומר כמו גם שליחת אישור המסירה בזריזות אל השולח באופן דיגיטלי ואיכותי.

לסיכום

שווה לכם ואף מומלץ להשקיע מעט מאמץ בחיפוש אחר שליח מתאים היות ואין מקום לטעויות בתחום המשפטי

משרדים

משרדי ממשלה בתי משפט חברות ממשלתיות הגשות פתיחות תיקים צילומים הפקדות ועוד

להזמנת משלוחים

להזמנת שליחויות דרך מערכת ההזמנות המקוונת שלנו.
לחצו כאן

מסירות אישיות
(בתי משפט והוצאה לפועל)

מסירות אישיות כדין עד שלושה ביקורים. כולל אישור מסירה ותצהיר מוסר מאומת על ידי עורך דין מטעמנו (ישלחו צילומים מהשטח, במידת האפשר והצורך).
.

להזמנת משלוחים

להזמנת שליחויות דרך מערכת ההזמנות המקוונת שלנו.
לחצו כאן

איתורים

שירות איתורי חייבים (התחייבות לכתובת נכונה)

להזמנת משלוחים

להזמנת שליחויות דרך מערכת ההזמנות המקוונת שלנו.
לחצו כאן

אפוסטיל

טיפול בקבלת אישור אפוסטיל במשרד החוץ לכל סוגי התעודות כמו כן טיפול באפוסטיל בבתי משפט

אפוסטיל

למידע נוסף על אפשרויות האפוסטיל.
לחצו כאן

תיקי מקרקעין
ברשות המקרקעין

מחלקה מיוחדת לטיפול בתיקי מקרקעין סבוכים ומעוכבים ע"י צוות בכיר ומומחה בתחום לקידום וייעול התהליך הבירוקרטי המורכב

להזמנת משלוחים

להזמנת שליחויות דרך מערכת ההזמנות המקוונת שלנו.
לחצו כאן

מה מספרים הלקוחות שלנו?

בדרך כלל מי שצריך שליחות משפטית מהירה הם אלו שקיבלו החלטה משופט עם תאריך קצוב למסירה (דד ליין) ולכן אותו אדם זקוק לשליחות משפטית מהירה, אולם ישנם עוד מצבים בהם זקוקים עורכי דין או אזרחים פרטיים לבצע שליחות משפטית מהירה

בדרך כלל עוד באותו היום הכל בהתאם לצורך של המבקש אנו ערוכים וזמינים כמעט לכל תרחיש.

תוכן עניינים

פתחו שיחה
1
הי איך נוכל לעזור לך?
מרכז הפניות שלום ברזני
הי
איך אפשר לעזור לך?